het is volgens mij nog niet eens echt begonnen allemaal..
hier sta ik 100% achter..
komt allemaal vanzelf!:)
Hier onder een link waar een stukje te lezen is hoe het te keer ging.. met grote schade en doden..
http://www.vwkweb.nl/cms/index.php?option=...view&id=916
Momenteel wat uitschieters.. maar het ergste moet volgens experts nog gaan komen..
en op de brommer had ik amper controle meer vooral over de viaduct waar ik gewoon kracht terug moest zetten tegen de wind om over eind te blijven maar dat was ook alleen op die viaduct! maar hopen dat windkracht nu alleen nog maar toe neemt ik wil geen tegen slag op zo'n voorspelde storm!!
De zuidenwind waait bij zee stormachtig en haalt soms even stormkracht, 8 tot 9 Bft. In het binnenland is de wind vlagerig met zware windstoten tot 75 km/uur. De buiige regen trekt oostwaarts, maar nieuwe buien volgen. In de nacht naar vrijdag steekt er een westerstorm op. Vooral in het noordelijk kustgebied blijft de wind lang stevig waaien. Er vallen buien met kans op onweer en windstoten tot ruim 100 km/uur. In de middag neemt de wind af en breekt de zon door. Met 9 tot 13 graden is het zacht.
zegt weerplaza dan he,, maar het is weerplaza...
Als je Twitter hebt... @regio15 ff toevoegen. Deze zijn up-to-date meestal.
Bij de coen en sander show nu met Timor Perlin! ik luister altijd en nu lees ik dit
Ik verbaasde me trouwens niet hier om zo giga veel paraplu's in de vuilnisbakken in de binnenstad te zien liggen, tsssk slechte kwaliteit, de mijne heeft t wel overleefd..
Droog nu na de flinke regenval en 5bft nu, windstoten tot 55km/h volgens weerplaza.