Tja.. ik zou er ook ff geen zin in hebben. Ik zit best hier, met een lekkere bak warme chocomel Maar ik denk wel dat ik straks nog ff de deur uit ga om live de wind te ervaren Misschien ga ik ff op kijkduin kijken of zo.
Wow wat is het hier druk zeg! Ik dacht ik ga even bij lezen maar telkens bleven er maar pagina's bij komen
Ontopic: De wind trekt hier behoorlijk aan en een half uurtje geleden is het begonnen met regenen. Ik ben benieuwd wat mevr Carmen voor ons in petto heeft.
Deze golven zou het mij alleen de moeite niet waard zijn...
Webcam Scheveningen wordt morgenochtend en morgenmiddag pas interessant. Dan wordt het vol westenwind met waarschijnlijk wel wat verhoging. Nu ziet het er nog mietjesachtig uit. Die van Vlieland zie je al wel goed aan dat het hier al een beetje begint te blazen... waar hebben ze dat ding aan vast zitten!?
Ik denk dat de wind ook net ff te zuidelijk is voor echt lekkere golven. Vraag me ook af wat voor wind die surfers nog acceptabel vinden.. op gegeven moment moet het voor hun ook te veel worden lijkt me.
Wow wat is het hier druk zeg! Ik dacht ik ga even bij lezen maar telkens bleven er maar pagina's bij komen
Ontopic: De wind trekt hier behoorlijk aan en een half uurtje geleden is het begonnen met regenen. Ik ben benieuwd wat mevr Carmen voor ons in petto heeft.
Een paar natte en wilde dagen en nachten, zoals het er nu uitziet Het is me er één, die Carmen
Dan komen de kitesurfers en dan wordt het pas ECHT spectaculair!
Geen idee of Ruben Lenten in het land is en of ie helemaal fit is. Maar zo wel dan zien we ze verschijnen zodra de wind naar zuidwest gaat.
Alleen echte bikkels natuurlijk. Geen weer voor iemand die niet pro is.
OT:De wind is hier nu onrustig, maar lijkt het front af te wachten om dan echt aan te trekken. Stabiel 54 km/h, vlagen tot 70 km/h
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Temperatuur 6 graden.
Mijn paardje gaat vandaag op tijd naar zijn warme droge stalletje, zoals de paarden van de andere onweer online leden hier op het forum eerder ook al aangaven.
Vind het nog niet echt heftig overkomen buiten, maar we zijn er nog niet........
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
maar wie weet waar dat ligt...kan het niet vinden via google
220 kilometer ten noorden van Den Helder
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait