| Gewijzigd: 11 november 2010, 09:45 uur, door Katrien Michiels
Lol...ik zie het al gebeuren. En dan met een heel beteuterd gezicht zeggen '' Nou....die hadden we beter kunnen laten staan'' gheghe.
* windstoten (minstens 100 km/uur, aan de kust in de winterperiode (van november tot en met april) minstens 120 km/uur aan de kust)
Wat denk je Jan...? Gaan ze m geven dat weeralarm..?
Het zou in iedergeval wel een goed idee zijn. Straks ligt de snelweg weer bezaaid met gekantelde vrachtwagens waardoor en er vanavond weer een verkeers infarct ontstaat. Ik ga in iedergeval optijd naar huis.
Had het ook gehoord! Koffietijd ? haha!
Nja hij waarschuwde tenminste dat je de auto maar niet onder een boom moet parkeren.
Want dit kan nog welles mis gaan...
Ha nog een met paarden hier.
Stal lekker warm gemaakt en een stuk van het paddock afgezet ze kunnen binnen of buiten wat ze willen en natuurlijk een lekker dikke regedenken om.
Straks de openhaard aan en laat idd maar komen.
Lekker knus weer eens een storm ahahhaha.
En hier in het zuidwesten geen sint maarten hoera.
als kind kan ik mij nog wel herinneren dat het ALTIJD stormde en regende en mijn luchtje ALTIJD uitging
In ieder geval word het vast leuk om naar de beachcam in Scheveningen te kijken met die storm.. mooie golven en zo:
http://www.scheveningenlive.nl/beach1.html | Gewijzigd: 11 november 2010, 10:15 uur, door PaytDelft