Het KNMI is toch een beetje bijgetrokken als ik het zo lees.....
Toch een 9 op zee en een 8 rond de kust
Toch een 9 op zee en een 8 rond de kust
Kom maar op met die storm.
Lekker slapen overdag als het waait, regent en doet.
Wat een leven! Overdag niet werken, 's nachts niet slapen.....
En met een beetje mazzel waait de dode/zieke boom op het einde van mijn oprit ook nog om. Een beetje sensatie kan nooit kwaad.
Onheilspellende rode luchten aan de kust, is dat landinwaarts ook zo? Was het ook weer? morgenrood, water in de sloot?!
Hoe mooi!
Deze morgen zag ik rode strepen aan de hemel. Maar die zijn ondertussen weg.
Onheilspellende rode luchten aan de kust, is dat landinwaarts ook zo? Was het ook weer? morgenrood, water in de sloot?!
Hoe mooi!
Idd. mooie luchten, hier ook!
Helaas....die camera's van tegenwoordig hebben batterijen nodig (zijn op) ..maar het is al aan het wegtrekken naar grijs-oranje de natuur heeft haast..
Maar dat morgenrood-paars op die kaarten ziet er ook gezellig uit..
Uit voorzorg de 32 mtr hoog hekwerk laten zakken. je weet maar nooit. Ook wat zorgelijk is dat sommige bomen nog veel blad hebben. en de bodem verzadigd is met regen water. en er komt zo te zien een hoeveelheid bij wat in een hele maand normaal valt.
Nu nog een waterig zonnetje en windstil. 1,9gr. geen vorst waargenomen. ook zullen de kindertjes het zwaar gaan krijgen met lampionnetje lopen (st.maarten) Twee jaar geleden hadden we fiks onweer op 11 nov..
Grtz/Wglr.
En ik vond het verdacht 'windstil' jongens!
Ik denk dat de uitspraak 'stilte voor de storm' misschien toch wel van toepassing is ?
Achh... laat maar komen!
Mogguh btw | Gewijzigd: 11 november 2010, 08:13 uur, door AddictedStar
ik hoop dat het morgen beetje mindert dan moet ik post gaan bezorgen
en vanmiddag moet ik weg met de auto en ben pas laat terug dus hoop niet dat het te erg wordt.
Maar laat maar komen misschien wat foto`s maken bij de oosterschelde woon ik vlakbij