Hoe kan je internet in je auto hebben voor tijdens chasen(dongel??) Ik ben benieuwt hoe jullie dat doen.
Ik word volgende week 16 dus eerst aar eens over een tijdje een auto! Dan kan ik gelijk op pad als ik dit weet!
Ramon
Bestaat er ergens een handige (liefst nederlandse) soort van tutorial hoe je moet chasen? Of gewoon een topic of pagina met veel tips? Bijvoorbeeld hoe je het best een storm kunt benaderen, waar je op moet letten en etc. ?
Of is dat iets wat puur op 'instinct' moet gaan?
Bestaat er ergens een handige (liefst nederlandse) soort van tutorial hoe je moet chasen? Of gewoon een topic of pagina met veel tips? Bijvoorbeeld hoe je het best een storm kunt benaderen, waar je op moet letten en etc. ?
Of is dat iets wat puur op 'instinct' moet gaan?
Mobiel internet is altijd handig, dan kun je de buien dmv de radar traceren. Vroeger toen er geen internet was zal het een stuk lastiger geweest zijn, ik denk dat je toen echt wel vaak op goed geluk te werk moest gaan en de richting uitgaan waar de grootste onstabiliteit werd verwacht.
Dan had je volgens mij heel wat aan apparatuur nodig.
Maar dat lukt ook niet als je ergens in the middle of nowhere bent.
Makkelijkste is inderdaad gewoon een dongel, mocht je over de grens gaan, spreek dan af me je chasepartners de rekening te delen, en spreek uit ervarig:P