Yep, goede boerenverstand is iets wat die mensen wel kunnen gebruiken. Daarom vind ik het maar het slimste me er maar niet meer over op te winden. Die mensen blijven het toch zowiezo wel geloven. Of je ze het nou 100 x bewijst dat het niet zo is of niet, een alternatief op hun theorie bestaat niet. | Gewijzigd: 9 november 2010, 19:07 uur, door Amarpilot
Lees dit rapport eens aandachtig en laat dan weten of je er nog zo over denkt.
http://www.belfort-group.eu/sites/default/.../05/COpart1.pdf
Ik ben slechts een bezorgde wereldburger, zoek mijn informatie en vorm mijn eigen mening.
Lees dit rapport eens aandachtig en laat dan weten of je er nog zo over denkt.
http://www.belfort-group.eu/sites/default/.../05/COpart1.pdf
Ik ben slechts een bezorgde wereldburger, zoek mijn informatie en vorm mijn eigen mening.
Ok waar tref ik het gedeelte over de chemtrails aan?
Een eigen mening is OK natuurlijk, maar ik denk dat je in dit geval eerder de mening van andere mensen hebt overgenomen, zonder zelf te onderzoeken of het wel klopt.
Een mooi voorbeeld is de aanname dat dit rapport iets zou zeggen over 'Chemtrails'.. het woord komt in het hele rapport niet voor, en 'Chemtrails' zoals complotters geloven dat die bestaan worden ook nergens beschreven.
Dus voor je je 'eigen mening' vormt is het misschien handig als je eerst even zelf leest wat er eigenlijk in het rapport staat.
Dus ook voor jou de volgende vragen:
- Wat bedoel je als je het hebt over 'chemtrails'. Graag een precieze beschrijving
- In hoeverre komt die omschrijving overeen met wat men bespreekt in het rapport
- Welke chemicalien worden gebruikt
- Wat voor effect denkt men te bereiken met die chemicalien, en in hoeverre word dit doel bereikt?
- Hoe zit het met de technische kant. Welke vliegtuigen worden gebruikt, hoe werkt de sprayinstallatie, hoe en waar worden de chemicalien in het vliegtuig geladen? | Gewijzigd: 10 november 2010, 09:53 uur, door PaytDelft
In de index en vanaf pagina 12...
Misschien moet je eerst zelf even goed lezen want het woord kom wel degelijk, en zelfs meerdere malen, voor in het artikel. Geen aanname maar een feit. Misschien iets teveel chemicaliën over je heen gesproeid gekregen.
A] Omdat ik er dus ook geen bewijzen voor heb gezien nog. En B] omdat ik het gewoonweg niet geloof. Kan natuurlijk ook erg naïef zijn... Maar ja soms dan maar liever naïef, dan overal onheil verwachten en in alles complotten zien.
Misschien moet je eerst zelf even goed lezen want het woord kom wel degelijk, en zelfs meerdere malen, voor in het artikel. Geen aanname maar een feit. Misschien iets teveel chemicaliën over je heen gesproeid gekregen.
Ah ja ik zie dat dit een ander rapport is dan die waar dit topic over gaat. De link werkt voor mij niet (kan de pdf niet openen om de 1 of andere reden), maar na enig zoeken heb ik het rapport ook hier gevonden:
http://www.scribd.com/doc/38339416/Case-Orange-10052010
Ik neem aan dat dat hetzelfde rapport is.
Hoe dan ook: dit is niet het rapport waar dit topic over gaat, maar voornamelijk samenzweringsliteratuur.. erg wetenschappelijk is het niet te noemen, ondanks dat men wel probeert het zo te laten lijken.
Een bespreking van e.e.a. vind je hier:
http://poppenkast.wordpress.com/2010/06/01...ver-chemtrails/
Een van de theorien is dat de chemicalien al in de brandstof vermengd zou zitten. Als je 2 minuten nadenkt over de implicaties van die suggestie, dan moet het denk ik wel duidelijk worden dat dit een belachelijk idee is. Denk aan al die duizenden vliegtuigen die dagelijks worden bijgetankt.. waar en wanneer en door wie worden die chemicalien er dan bijgedaan? Zijn er enige aanwijzingen hiervoor?
De andere mogelijkheid (in de ogen van de chemtrailers) is dat de chemicalien door een geheime sproei-installatie in vliegtuigen worden verspreid. Men draagt dan dit soort plaatjes aan om dat te 'bewijzen':
Als ik dit plaatje zie, dan ziet dat er uit als een fueldump.. maar probeer dat maar eens aan iemand uit te leggen die in chemtrails gelooft.
En als je dan ook ziet wat voor mensen zich in het chemtrail circuit begeven. Natuurlijk zijn er de steevaste Niburu fans, mensen die zich bezig houden met zaken als 'orgonite', 9-11 truthers, een heel scala aan new-age kwakzalvers, project camelot fans, etc. Kortom: erg geloofwaardig is het allemaal niet. | Gewijzigd: 9 februari 2017, 11:28 uur, door Joyce.s