ik volg deze site al een tijdje en vind het een heel boeiende/toffe site. Hier vind ik veel info en nieuwsberichten waar dat je ze niet zo rap elders vind.
Maar goed, nu even mezelf voorstellen.
Ik ben Mathias en ben 14 jaar. Ik woon in De Haan aan de Belgische kust en mijn hobby's zijn voetballen , F1 , maar uiteraard HET WEER. Ik ben eigenlijk fan van het weer geworden omdat ik vroeger bang was van onweer en mezelf verplichte ernaar te kijken om die angst te overwinnen. Dat lukte maar het is een obsessie geworden en ja daarna volgde ook ander extreem weer .
Dat was iets over mezelf. Als er nog vragen zijn stel ze maar gerust.
Groetjes,
Mathias
Het zou zo prettig zijn, als zowel de nieuwkomer, thunder and lighting, als Gerard112, even via instellingen hun woonplaats vermelden, dan hoeft de rest van de leden van o-o niet te gissen waar de heren vandaan komen . | Gewijzigd: 29 oktober 2010, 17:39 uur, door henk55
Namens de gehele crew heten we je welkom op onweer-online en we hopen dat je een fijne tijd zult hebben.
Ja, bedankt daarvoor.
Het zou zo prettig zijn, als zowel de nieuwkomer, thunder and lighting, als Gerard112, even via instellingen hun woonplaats vermelden, dan hoeft de rest van de leden van o-o niet te gissen waar de heren vandaan komen .
is normaal gezien gebeurd nu.
wow, we worden een hele 14 jaar club zo
ik ben ook 14
Hihi, en van mij ook welkom!
Hierbij.... Ik ben ook 14 jaar!!!
Ongelofelijk, wat veel leeftijds-genootjes hier
Be sure to have fun here, but that 'll be okay!