Gelukkig ben ik all-risk verzekerd, alleen jammer van de schadevrije jaren en natuurlijk het eigen risico van 135 euro.
Hij wordt weer als nieuw zei hij, gelukkig maar
Hier wat foto's. Ik heb geprobeerd om de deuken goed vast te leggen, maar is toch nog best lastig, zeker omdat de lak behoorlijk glimt. De deuk aan de zijkant springt het meest in het oog. Verder veel deukjes bovenop.
Hoe krijg je foto's onder elkaar? | Gewijzigd: 9 december 2011, 17:14 uur, door Diem
Gelukkig ben ik all-risk verzekerd, alleen jammer van de schadevrije jaren en natuurlijk het eigen risico van 135 euro.
Hij wordt weer als nieuw zei hij, gelukkig maar
Hier wat foto's. Ik heb geprobeerd om de deuken goed vast te leggen, maar is toch nog best lastig, zeker omdat de lak behoorlijk glimt. De deuk aan de zijkant springt het meest in het oog. Verder veel deukjes bovenop.
Heel vervelend voor je, ook al ben je verzekerd. Gelukkig was je zelf niet in de tuin bezig met je thermometer plaatsen.
De thermometer had ik dit jaar nog niet geplaatst, ik plaats hem alleen bij (strenge) vorst omdat ik dan benieuwd ben hoe hard het vriest. Tegen die boom had ik echt een perfecte plek voor een nauwkeurige meting.
Je zou bijvoorbeeld maar net even naar de brievenbus lopen, hij is met stronk en al eruit dus je hoort hem dan ook niet knakken. Ik ben gisteren vaak genoeg langs de auto gelopen, dus het had ook anders kunnen aflopen.
Dat ziet er niet goed uit. Die deuken zijn echt niet niks . Ook jammer van je thermometer. Maar zoals je al zei mag je van geluk spreken dat jij niet vol deuken zit!
Alle deuken zijn eruit, je ziet er niks meer van! Ben echt super blij
Hopelijk is het de laatste boom geweest | Gewijzigd: 24 december 2011, 20:35 uur, door Diem
Tip: Haal bomen die dood zijn zo snel mogelijk weg, anders gebeurt dit