Echt een topper dat filmpje, de muziek ook, is van Oi Va Voi -> Refugee!
Ah yes! found it bedankt!
Hier wat feedback waar je misschien iets mee kan:
- maybe beter om je watermerk rechtsonder weg te laten, dat werkt wat afleidend.
- in de opbouw naar de storm is er nog niet heel veel te zien. het begint vanaf 02:50. Je zou
een kunnen experimenteren met de tekst over het beeld te plakken. dus dat je en de eerste beelden en de tekst tegelijk ziet als een intro naar 02:56 waar je de storm in beeld krijg.
- wat ook heel leuk kan werken is het versnellen van opnames, waardoor je nog duidelijker de bewegingen en rotaties ziet. dit kan je dan afwisselen met het werkelijke tempo.
Als je daar mee wilt experimenteren is het programma premiere pro van adobe een grote aanrader.
Het vraagt wat tijd om het programma goed door te hebben, maar die investering loont!
Met dit programma kan je ook een breedbeeld van je opname maken, mocht je daar behoefte aan hebben.
Hier mijn 14 july filmpje dat ik met premiere pro heb gemaakt. In alle eerlijkheid koste het zeeen van tijd, maar een erg leuke tijdsbesteding als je geduld hebt.
Voorbeeld van film in premiere pro
Mooi filmpje... i kan hier zeker wat mee. Dat adobe premiere pro zit dr niet in... een beetje duur. Ik heb ook nog wat inspiratie opgedaan op youtube en ik ben bezig met een tweede montage waarin ik duidelijk wil laten worden hoe heftig die bui wel niet was... moet alleen nog kijken hoe ik dat goed over laat komen.
Maar iig bedankt voor je tip!
hier is die erg goedkoop hoor
MarkNL: geen links naar torrents e.d.! | Gewijzigd: 22 november 2010, 22:23 uur, door MarkNL
Het filmpje kan een heel stuk korter. Je kunt het grootste gedeelte van de tekst aan het begin weglaten. Voor jou interessant, maar voor wie nog meer? Youpubers? Eigenlijk alleen die mafkezen hier weten wat Estofex precies is. Qua Engels is het ook niet foutloos. En je mist het echt niet hoor! Een belangrijke regels: show, don't tell....
De eerste beelden gebeurt niet zoveel. Versnellen zoals Pyro zegt was een goed idee geweest, ware het niet dat je alles filmt vanuit je hand. Dat wordt schudden als een gek.
Ik heb 3 goede tips voor je: statief, statief en statief...
Maar belangrijkst is dat je gaat knippen. Hou het op niet meer dan 4 of 5 minuten. Bij Stormchasers weten ze een compleet seizoen in een trailer van 1 minuut te stoppen, dan hou je je aandacht er wel bij! Liever nog een keer extra moeten kijken omdat alles zo snel gaat, dan dat je halverwege afhaakt omdat de wolk maar niet wil komen, toch?
Maar gewoon veel filmpjes in elkaar knutselen, je krijgt het vanzelf onder de knie!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!