| Gewijzigd: 25 oktober 2010, 10:33 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Leuk om te zien dat er naast de stormfanaten ook fotografen met oog voor kwailiteit onder ons zijn.
Naar ik zelf graag feedback ontvang om mijzelf te verbeteren (HIT ME!!) hier wat feedback voor de inzendingen:
anirnith: erg mooie kristallen, foto 9 (jas in sneeuw): mooi sterk filmisch beeld
dank voor het kompliment!
ik ben al een aantal jaar bezig met leuke plaatjes schieten maar helaas heb ik (nog steeds) niet de camera die ik graag wil maar ik word ook met dit toestelletje al aardig handig... grootste voordeel tegenwoordig van digitaal... gewoon lekker doorexpirimenteren en dan komt er vanzelf een keer wat moois uit hahaha...
het mooiste van analoog vind ik nog steeds dat je van tevoren moet nadenken over wat je wilt, hoe je het wil en hoe je dat voor elkaar moet gaan krijgen en dan als klap op de vuurpijl de verassing of dat gelukt is! grootste nadeeel dat het kostbaar is of dat je een eigen DoKa moet hebben om de kosten te drukken al is de eerste aanschaf ook behoorlijk prijzig grinn...
dus klooi ik maar lekker aan met dit apparaatje en het toestel op de foon... en dat gaat best redelijk vind ik zelf...
ik heb verder al heel wat mooie dingen gezien! | Gewijzigd: 25 oktober 2010, 10:29 uur, door anirnith
onderstaande zijn via photobucket
Onweersdagen: 0
Citaat van mochino, maandag 25 oktober 2010, 17:39 uur Ik vond deze foto nog op het web .Vond hem de moeite wel waard om hem te posten
Prachtige foto, maar denk niet dat dat de bedoeling is. (i.v.m. copyrights?!) Maar wat een prachtige plaat!
Prachtige foto, maar denk niet dat dat de bedoeling is. (i.v.m. copyrights?!) Maar wat een prachtige plaat!
Dat dacht ik zelf ook al , maar wou hem jullie niet onthouden
Een sneeuwwolk die gewoon helemaal tot op de grond reikte:
IJs op de Waddenzee:
Je ziet bijna niet dat het sneeuw is op de grond, je ziet nog net een slootje ertussen. Mooie golfjes ook in de wolken.. :
En nog meer ijs op de waddenzee (geen sneeuw, wel winter)
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Zo zeg wat een prachtige winterse weerplaten, echt genieten! Meer meer meer!
Ik ook. Ik blijf nog steeds die ongelooflijke mooie plaatjes terugzien, ook in gedachten van de winter van 2009/2010.
P.S. jan: Super veel dank je wel voor het verkleinen van de foto's. Ik wist echt niet hoe dat werkt. Zal volgende keer eens iemand raadplegen om me daarin in praktijk wegwijs te laten maken. | Gewijzigd: 28 oktober 2010, 21:52 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21