Ik wil eerst even ene korte introductie geven over mijn ervaring.
Inmiddels meer dan anderhalf jaar geleden werd er bij mijn nichtje van 5 jaar Hersenstamkanker (ponsglioom), dit is een verschrikkelijke ziekte waar bijna geen behandelingsmethoden voor zijn, De overlevingskans is eigenlijk 0%. Na de diagnose hebben we met de familie en andere goede organisaties zoals stichting doe een wens ervoor gezorgd dat haar laatste paar maanden zo leuk en goed en zo normaal mogelijk waren. Helaas is ze uiteindelijk 8 maanden na de diagnose op 30 September 2009 overleden op 6 jarige leeftijd.
Door deze ingrijpende gebeurtenis zet ik mij nu al weer in flinke poos in voor stichting Semmy. Om de overlevingskans te vergroten is er ontzettend veel geld nodig voor onderzoek. En dit geld komt er natuurlijk niet zomaar. Hiervoor zijn donateurs nodig. Maar er zijn nog meer mogelijkheden om stichting Semmy te steunen:
- Bied op een schilderij geschilderd door bekende Nederlanders special voor stichting Semmy. paint4semmy
- Doe mee aan de Run4Semmy of zoek sponsoren: run4semmy
- Stem op stichting Semmy bij het 3m fonds, Als stichting Semmy de meeste stemmen behaalt maakt het kan op maar liefst 50.000 euro! Dus stem op stichting Semmy: stem voor stichting Semmy
- Om te doneren zie hier: Wat kunt u doen?
- Organiseer zelf een inzamelingsactie voor stichting Semmy.
Voor meer en uitgebreid informatie over stichting Semmy en over Hersenstamkanker kun je op de volgende site kijken: http://www.stichtingsemmy.nl/
Vragen kun je natuurlijk in dit topic stellen of mailen naar info@stichtingsemmy.nl .
Gister was dus de Run4Semmy, op de bijeenkomst voor de menzis 8km, kregen we te horen dat er al 30.000 euro was op gehaald, helaas is dit bedrag lang niet zoveel als vorig jaar maar toen was er gewoon extreem veel opgehaald meet dan 100.000 euro! Maar eigenlijk moet die 30.000 minimaal proberen te verdubbelen. Na afloop van de Run4Semmy, hopelijk komen er nog veel donaties binnen de komende dagen! Overigens is met de bus waarmee ik en familieleden ben gegaan
meer dan 100 euro opgehaald!
Nu wat anders, stichting Semmy staat momenteel 3de bij het 3M fonds, dit is de minimale plaats om door te gaan naar de volgende ronde. Deze plek moeten we dus behouden maar er zijn nog meer organisatie´s die bijna evenveel stemmen hebben, dus het is van belang dat er nog zoveel mogelijk op stichting Semmy word gestemd! Dus spoor familie en vrienden aan, het kost nog geen 5 min tijd en je help er een hele goede organisatie mee!
Hier nogmaals de link:
http://solutions.3mnederland.nl/wps/portal...NominationId=70
En dan als laatste de paint4semmy heeft ruim 30.000 euro opgehaald! | Gewijzigd: 18 oktober 2010, 12:34 uur, door mike1131
Hier nog 2 filmpjes van de warming up net voor de sart met Wendy van Dijk.
film 1
film 2
Het is overigens ook bij shownieuws geweest, zodra ik hier een filmpje van heb zal ik die ook even posten.
Edit:
Filmpje van shownieuws. | Gewijzigd: 22 oktober 2010, 15:47 uur, door mike1131