als je het op het uur had voorspeld hadden ze je tot uberwinterweergoeroe uitmoeten roepen en een lintje moeten geven of zo
@jan visser
Ziet er weer veel belovend uit.
Ik ga de voorraadkast maar weer aanvullen ,een nieuwe sneeuwschuiver maken en een aggregaat aanschaffen .
Als het allemaal doorgaat worden het weer veel uurtjes achter de pc hangen denk ik.
gr,Richard
Ps: en natuurlijk veel vogel voer inslaan!
woooohoooo ik ga ze alvast uit het vet halen
en sneeuw krijgen we ook, we krijgen gewoon zoals het hoort een vette witte kerst met 800 km file op kerstavond, NS totaal ontregeld, Vliegtuigen aan de grond, zichten van minder dan 20 meter. Gezinnen gestrand langs de snelweg, Leger des Heils deelt erwtensoep uit.... enz enz
Tipje van mij,.. neem altijd een waxinelichtje mee, je zal je verbazen hoeveel warmte die geeft in je auto als je strand
In Nederland wil iedereen knokken om de eerste vorst en de eerste sneeuw, hier zien we die het liefst zo lang mogelijk wegblijven, maar dat lukt meestal niet, zeker niet als ik naar de voorspellingen kijk.
Groeten,
Hans. | Gewijzigd: 15 november 2010, 21:17 uur, door Jumanji
In Nederland wil iedereen knokken om de eerste vorst en de eerste sneeuw, hier zien we die het liefst zo lang mogelijk wegblijven, maar dat lukt meestal niet, zeker niet als ik naar de voorspellingen kijk.
Groeten,
Hans.
hartelijk welkom op deze schitterende site!!!
en ja, zo'n land als Litouwen hoeft zich niet af te vragen of er een strenge winter komt.............
en ja, zo'n land als Litouwen hoeft zich niet af te vragen of er een strenge winter komt.............
Dank je..
Volg deze geweldige site al enige tijd, gewoon omdat het gezellig wegleest 's avonds.
Wellicht volgen nog wel meer reacties van hier, mischien met mijn meldingen over kou en neerslag, want het wil nog wel eens extreem zijn in deze hoek van Europa.
Vertellingen van eigen waarnemingen, want heb hier een eigen (amateur)weerstation....
Groeten,
Hans
Volg deze geweldige site al enige tijd, gewoon omdat het gezellig wegleest 's avonds.
Wellicht volgen nog wel meer reacties van hier, mischien met mijn meldingen over kou en neerslag, want het wil nog wel eens extreem zijn in deze hoek van Europa.
Vertellingen van eigen waarnemingen, want heb hier een eigen (amateur)weerstation....
Groeten,
Hans
doe dat zeker ja, ben nu al benieuwd naar je ervaring op het gebied van overwinteren
Groeten,
Hans
Ja....Litouwen, dat is weer eens iets anders . Ook ik ben wel nieuwschierig naar uw wintersweer daar. Het kan daar ernstig winter zijn.