zo kan iedereen voorspellen, man man man.
Klopt zijn de uitspraken van weeronline
Check hier:
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=175198
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=175198
Oh, sorry! wist niet dat het er al stond;)
Bedankt!!
Okay, thanks. Ik raak namelijk heel vaak het overzicht kwijt. Dit maakt het voor mij vaak minder aantrekkelijk om dit forum te volgen. Ik volg wel je Twitter waardoor ik vaak jou berichten op dit forum wel goed meekrijg. Echter meepraten hier zit er voor mij vaak niet in.
Hoe was het vorig jaar eigenlijk rond deze periode.. en wanneer viel de eerste sneeuw? Weet iemand dat?
4 nov. 2009: 10.3
4 nov. 2010: 15
Eerste sneeuw was toch op 17 dec???
Ik ben niet voor 100% zeker maar de eerste sneeuwfoto die ik kan vinden in mijn bestand, is gedateerd 20-12-2009.
En op 25-12-2009 hadden we dit.
Ondertussen diept tussen IJsland en Schotland/Ierland een depressie sterk uit. De druk in de kern zakt tot mogelijk beneden 960 hPa en het ‘gevaarte’ trekt na het weekeinde (volgens het ECMWF) west van Ierland langs naar Portugal. Bij ons gaat de wind maandag uit het zuidoosten waaien, dinsdag een oostenwind. Verder is het maandag lange tijd droog maar (water)koud met maxima rond 6 graden. Dinsdag neemt de kans op regen toe. Boven Noord-Europa is de luchtdruk tijdelijk hoger en daar gaat het meteen hard vriezen. Bij ons loopt het kwik in de loop van volgende week weer op en het blijft wisselvallig. Op vrijdag 12 november kan een volgende diepe (storm)depressie de Noordzee bereiken
@jan visser
Hoop ze komende winter wel veel te maken.
mooi ploatie henk55, daar wordt ik vrolijk van
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
sorry ik zei zondag !
HET MOET MAANDAG ZIJN.
SOrry
Was vergeten
Je zei niet alleen zondag, het plaatje is ook voor zondag. En die andere voor maandag. Je zou het aan kunnen passen zodat het in ieder geval overeenkomt qua datum/tijd. Buiten de vraag om of er daadwerkelijk kans is op sneeuw...
De kortstondige temperatuur daling die we het weekend krijgen met even een oosten wind is leuk maar de 0 graden lijn trekt zich vanaf woensdag helemaal terug tot ver Scandinavië in.
Daarna is het afwachten wat het wordt, het kan natuurlijk kouder worden maar zoals de kaarten nu liggen blijft de temperatuur zo rond de 8 graden.
Natuurlijk sta ik te popelen om de eerste witte vlokken te zien neerdalen maar nu maken we de lezers blij met iets wat komende week in ieder geval niet gaat gebeuren..
( ik sluit me dan ook volledig aan bij Zorba) | Gewijzigd: 4 november 2010, 19:30 uur, door Callie-P