Is trouwens ook véél te vroeg in het jaar, dan is de kans groot dat de de rest van de winter een kwakkelwinter wordt.
Laat het wat mij betreft pas in december maar eens gaan beginnen met sneeuwen, en dan meteen 3 maanden lang.
Maar als er ook maar een miniem kansje is: de voorpret blijft gewoon even leuk. | Gewijzigd: 3 november 2010, 00:46 uur, door Rutte31
4-6 graden niem ik niet erg warm Ook de kans op vorst in de nacht neemt toe
Als Dec en jan dan goed winter is, en het zo koud zoals in die oorlogs film Stalingrad
dan verlang je toch denk ik ook wel dat de temp eindelijk weer om hoog gaat.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ziet er goed uit zou ik zo zeggen.
Ik vind het wel meevallen of eigenlijk tegenvallen. Alleen november iets kouder en januari een heel klein beetje kouder. Dan kijk ik uiteraard wel naar ons gebied...
dan verlang je toch denk ik ook wel dat de temp eindelijk weer om hoog gaat.
Inderdaad! Lol! Eerst in december veel sneeuw en goed koud, dan januari heeel erg koud en veel ijs en dan graag vanaf februari langzaam die overgang, zodat in maart de lente binnen mag knallen; dat is het mooiste scenario!
Oh en november wat mij betreft nog geen winter, maar meer storm en regen, lekker herfstweer! | Gewijzigd: 3 november 2010, 11:17 uur, door Tyshane
dus datde winter maar vroeg intreed dit jaar en dan tot april ofzo lekker fris
http://www.weather-forecast.com/locations/...orecasts/latest
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
http://www.weather-forecast.com/locations/...orecasts/latest
Hmm, 3 cm sneeuw bij +3 graden Celsius.....
Pietje1995, die kans is er ook met 40 graden op de Canarische eilanden. Alleen die kans is NIHIL.
Ik geef toe, het is ontzettend leuk die sneeuw.. maar ga pas focussen als de kansen ook zodanig hoog zijn dat je daadwerkelijk kan zeggen het gaat 'waarschijnlijk' sneeuwen. Ik vind dit echt doelloos. Hoeveel gaan we wedden? Er is geen sneeuw de 10e
Pietje1995, die kans is er ook met 40 graden op de Canarische eilanden. Alleen die kans is NIHIL.
Ik geef toe, het is ontzettend leuk die sneeuw.. maar ga pas focussen als de kansen ook zodanig hoog zijn dat je daadwerkelijk kan zeggen het gaat 'waarschijnlijk' sneeuwen. Ik vind dit echt doelloos. Hoeveel gaan we wedden? Er is geen sneeuw de 10e
dat weet ik ook wel, maar ik zag het staan,
en voorpret is altijd leuk toch
off: ik heet geen Pietje | Gewijzigd: 3 november 2010, 13:01 uur, door gerard van den brink