op natte (heel. heeeel misschien droge) sneeuw kunnen we (LET OP!!!!!) voor als het er NU uitziet wel rekenen ja
Ben ik even blij als dat uitkomt.
Nu zit ik hier gunstiger voor sneeuw dan in Friesland.
Met het onweer was het net anders om.
Het is hier winters altijd een paar graden kouder dan in Friesland.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Nu zit ik hier gunstiger voor sneeuw dan in Friesland.
Met het onweer was het net anders om.
Het is hier winters altijd een paar graden kouder dan in Friesland.
ja als dat nu al zo begint hier voor ons zit het voor de rest voor aankomend winter ook vast wel goed zullen we de sneeuw magneet hier weer hebben voor aankomende winter?
en velen 'ikke ook' hopen dat met je mee
Denk niet dat er op dit moment veel sprake kan zijn van sneeuw. Maar is nog een week, dus kan nog veel veranderen.
ik ga helemaal met je mee.. zoals ik al eerder schreef komt er volgens mij een zuid /zuidwestelijke stroming en dit in combinatie met warm zeewater (13,5 graden) en temperaturen boven land van ruim boven nul lijkt het mij ook zeer sterk dat er volgende week droge sneeuw valt.. misschien een buitje nat maar ik hou het op regen, redelijk wat wind ( 4 (binnenlan ->6 bfrt (aan de kust) en een temperatuur van rond de 8 graden.
Let maar op de winter komt eind november om de hoek.. nu nog even niet.. overgens kun je op het onderstaande kaartje goed zien dat de nul graden lijn ver weg is..sterker nog met een beetje pech komt de temp die dag zelfs boven de 8 graden uit.. | Gewijzigd: 2 november 2010, 22:01 uur, door Callie-P
Let maar op de winter komt eind november om de hoek.. nu nog even niet.. overgens kun je op het onderstaande kaartje goed zien dat de nul graden lijn ver weg is..sterker nog met een beetje pech komt de temp die dag zelfs boven de 8 graden uit..
hèèè, bederf onze virtuele voorpret nou niet!!
nee, ff serieus: het wordt vooralsnog echt afwachten volgende week, het kan echt letterlijk alle kanten op wat dat betreft
Ik weet niet of ik het topic op deze manier wel tof vind. Iedereen kijkt alleen naar de meest gunstige kaarten, maar rekenen de rest niet mee. Blijf reëel... Zelf ÃÂk weet dat het de 10e met geen mogelijkheid gaat sneeuwen met deze vooruitzichten.
Ik weet niet of ik het topic op deze manier wel tof vind. Iedereen kijkt alleen naar de meest gunstige kaarten, maar rekenen de rest niet mee. Blijf reëel... Zelf ÃÂk weet dat het de 10e met geen mogelijkheid gaat sneeuwen met deze vooruitzichten.
ho ho niet iedereen over 1 kam scheren.. zie mijn vorige post ! | Gewijzigd: 2 november 2010, 22:17 uur, door Callie-P
Maar ik begrijp het wel, het is leuk dat het weer een beetje die kant op gaat en we willen graag wat sneeuw en andere winterse perikelen. Alleen zorgt het vaak voor teleurstellingen als je je richt op de extremen...