Bastardi heeft alleen naar NCEP gekeken Verder niet
en die sneeuwpiek is zo weer verdwenen. Je kunt beter tot 5 dagen vooruit kijken, hoogstens een week.
En al helemaal als je verder gaat kijken dan 2 weken, moet je in je achterhoofd houden dat het fake is, geen reality.
Het maakt het wel weer spannend
Persoonlijk vind ik december en januari de top wintermaanden, dan mag het heel koud zijn, vanaf februari mag van mij de overgang naar de lente langzaam gaan beginnen. Tot nu toe ziet het er dus goed uit!
Helemaal mee eens. Vooral als de winter al ergens in november begint...als we dan eenmaal in februari beland zijn denk ik dat het ons allemaal de strot uithangt.
neeh voor mij is februari nog lekker Koud! wel meer zon en pas vanaf maart beetje de lente in anderss is het weer zo lang wachten op de volgende winterse dagen, en duurt de zomer te lang....
Hij verwacht in de Benelux een tot 4 graden te warme winter: recordwarm voor ons dus. Dat zie ik gelukkig niet gebeuren. | Gewijzigd: 27 oktober 2010, 19:45 uur, door Onweerfreak
Als ik dit zo zie lijkt het wel koud te gaan worden.
En nogmaals ik heb vertrouwen in deze winter.
Er zijn altijd mensen die het niet leuk vinden een koude winter.
En dan vaak krijg je al snel negatieve reacties.
Maar eerlijk is eerlijk de kaarten laten zien dat het echt wel koud word.
Plus het fijt dat de dieren het ook laten merken aan alles.
Al met al ik heb er vertrouwen in dat deze winter er 1 word waar we nog lang over na gaan praten
Wat verwacht jij dan aan de max temp deze winter maanden?
Kou zit niet ver weg:p
Waar zie jij kou?
In mijn Alpenweer blog aandacht voor het weermodel model sCast. (winterprognose)
Wellicht leuk voor verdere discussie (en latere verificatie)
Alpenweer Blog
Ciao Johann
In mijn Alpenweer blog aandacht voor het weermodel model sCast. (winterprognose)
Wellicht leuk voor verdere discussie (en latere verificatie)
Alpenweer Blog
Ciao Johann
Had het al gelezen. Ik volg je interessante blog, met veel info, al een tijdje. Ben afgelopen zomer trouwens in Fiesch, vlakbij Termen, op vakantie geweest, prachtige regio! Interessant stukje weer! | Gewijzigd: 27 oktober 2010, 23:19 uur, door Onweerfreak
Hé leuk.
Het mooie Fiesch, poort van het prachtige Obergoms en slechts 20 km van hier en ongeveer hetzelfde mico-kilmaat op circa 1060 meter hoogte. Kom daar regelmatig.
Fiesch
Ciao Johann