Vooralsnog op de vooruitzichten geen kans op winterweer te zien, grote kans op het aanblijven van dit weer.
Van tijd tot tijd regen, af en toe de zon, overdag 8 tot 12 graden en 's nachts van -1 tot 2 in het oosten tot 3/4 graden elders.
Verwijder hem maar, was voor een geintje bedoelt. In ieder geval was het vandaag wel frisjes met hieronder de ECHTE kaart:
Vandaag zijn er hier in Zoetermeer 3 flinke hagelbuien overgetrokken. En warm is het al zeker niet..
Heeft iemand trouwens enig idee van welke site veel sneeuwkaartjes vorige winter werden gehaald? Ik weet dat het met .eu eindigde..
Vandaag zijn er hier in Zoetermeer 3 flinke hagelbuien overgetrokken. En warm is het al zeker niet..
Heeft iemand trouwens enig idee van welke site veel sneeuwkaartjes vorige winter werden gehaald? Ik weet dat het met .eu eindigde..
http://meteocenter.eu/
zie ook kort onderstaand fimpje van toen ik in de file stond op de E42 St-Vith richting Verviers en er ook weer zo'n winterse bui overtrok.
http://www.youtube.com/watch?v=1_Uam09p7w0
Heerlijk stukje om te lezen.. zou het zou het....maar goed een hoop was/is gissen maar het volgende was een feit:
Fest steht trotzdem: Der Oktober ist nach Januar, Februar, Mai und September schon der fünfte Monat in diesem Jahr, der deutlich zu kalt ist. Das gab es seit zehn Jahren nicht mehr.
voor de mensen die dit niet kunnen lezen.. het is al de 5de maand in dit jaar dat het te koud is en dat is al in 10 jaar niet meer voorgekomen..
Laat die winter maar komen, alleen het nadeel is dat we het in maart of april alweer met z'n allen kotsbeu zijn!
Laat die winter maar komen, alleen het nadeel is dat we het in maart of april alweer met z'n allen kotsbeu zijn!
Bibber, bibber, bibber. Maar ja, wij wonen nog altijd in B of NL...
Ja in maart verlangen we toch wel naar warmte en zon.
25-10-2010, kijk op de Veluwe:
Bron: buienradar.nl
Zou het echt sneeuw geweest zijn? Of een valse echo?
Edit: Goeie foto ge-upload. | Gewijzigd: 25 oktober 2010, 08:56 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21