850 hPa temp van -12 met een snijdende ONO-wind.
| Gewijzigd: 22 oktober 2010, 18:19 uur, door Onweerfreak
850 hPa temp van -12 met een snijdende ONO-wind.
Hoe betrouwbaar is deze bron? :
Ik bedoel daarmee te vragen of deze bron vaker gelijk heeft in een wat verder vooruitzicht........
dan weet ik tenminste of ik nu echt maatregelen moet nemen. (heb eigenlijk weinig dikke truien in de klerenkast
Ik bedoel daarmee te vragen of deze bron vaker gelijk heeft in een wat verder vooruitzicht........
dan weet ik tenminste of ik nu echt maatregelen moet nemen. (heb eigenlijk weinig dikke truien in de klerenkast
Gaat niet uitkomen, het is tenslotte slechts één berekening uit de ultra-lange termijn van het GFS-ensemble hé.
OK, ja, ik dacht: laat ik het ook maar gewoon vragen
maar neemt niet weg dat ik wel HOOP dat het uitkomt
ik verwacht een strenge winter die begin december al z'n eerste streken laat zien...
(mijn glazenbol zegt 8 december de eerste sneeuw ! )
(de zelfde glazen bol dacht ook dat nederland wereld kampioen voetbal zou worden en zat er toch niet ver van af )
(mijn glazenbol zegt 8 december de eerste sneeuw ! )
(de zelfde glazen bol dacht ook dat nederland wereld kampioen voetbal zou worden en zat er toch niet ver van af )
Oke Je zat er niet ver naast....Maarrrrrr je zat er uiteindelijk dus naast
edit: Hoop inderdaad dat hij al vroeg op gang komt dat ik lekker koud het vliegtuig uit mag stappen met korte broek | Gewijzigd: 23 oktober 2010, 20:42 uur, door xzaz
Ik ben deze winter ook weer van de partij in het Wintertopic!
Aan de ene kant hoop ik dat het weer zo'n prachtige winter wordt als de vorige. Maar aan de andere kant, hoop ik dat het allemaal toch meevalt. De inkomsten hier thuis zijn namelijk erg afhankelijk van het weer; slecht weer, geen centjes.