Als Jan dat wist , was Jan Millionaire | Gewijzigd: 21 oktober 2010, 10:21 uur, door mochino
Dat is niet te zeggen in een percentage denk ik. Deze (alle) kaartjes geven de mogelijkheid die het meest waarschijnlijk is naar aanleiding van de gegevens die op dat moment beschikbaar zijn. Dus ook geen 50/50 procent kans.
Het is gewoon niet te zeggen, het kan in feite alle kanten uit. Hoe meer je in de tijd verder gaat en hoe dichter bij de berekende datum, hoe groter de kans dat het uitkomt.
Kortom 50% dat het uitkomt en 50% dat het niet uitkomt Einde van de maand de gehele loop van de maand oktober te zien
De gemiddelde etmaal temp ligt nu op 11,4 tegen 10,3 normaal. Dit zou dan nog naar 8,3 moeten in 10 dagen tijd..
Dan moet er nogal wat gaan gebeuren de komende dagen..
afbeelding cfs ncep
he jan? wat raar dat ik dan een andere uitkom ... | Gewijzigd: 21 oktober 2010, 16:36 uur, door jones
het KMI heeft nu ook een 'snowcam' geplaatst om te zien hoeveel sneeuw er ligt. | Gewijzigd: 21 oktober 2010, 16:37 uur, door jones
ow dat is wel een mindere, maar we moeten ons niet helemaal vastpakken aan deze verwachtingen. het zijn en blijven langetermijns verwachtingen (= onzeker)
maar heb wel zin in een koude winter hoor met sneeuw ! | Gewijzigd: 21 oktober 2010, 22:00 uur, door jones
Dit oude kaartje klopt voor oktober beter dan die nieuwe, oktober gaat rond normaal eindigen, en niet 2 graden te koud. Zul je zien dat dat kaartje voor december ook beter klopt dan die nieuwe.
Hey maak ze nu niet gek , maar goed ik kan er ook niets aan doen zal de volgende keer er wel 1 plaatsen van augustus