Maar nu even iets anders. Wat kost en beetje en mooie boom? 30-35 euro? en dan heb je nog niet eens en behoorlijke boom. Dat betekent dat je over 10 jaar gezien300 euro minimaal kwijt bent, voor dat zelfde geld koop je en nep boom die groter en mooier is en nog zeker 10 tot 15 jaar langer mee gaat.
Het enige wat ik wel mis is de geur van en denneboom maar voor mij geen echte meer.
We hebben wel is gehad, dat de boom omviel tijdens het optuigen, nou nou, wat een rel was dat toen zeg. De flat trilde op zn grondvesten.
Echt waar, een kerstboom uitzoeken en optuigen is een jaarlijkse terugkeer van een serieuse relatie-test hier. bah.
Oja, verder gaat alles nog wel goed hier hoor.
daar hebben ze dan ook de spuitbussen met dennegeur voor
Onweersdagen: 0
Maar goed ik zag van morgen dat het seizoen nu officieel is geopend. Weliswaar 15 dagen eerder dan gebruikelijk is de oliebollenkraam gister neer gezet dus het heerlijk avondje staat voor de deur. Jammer dat ze vanmiddag dan op de radio de boel liepen te verkloten door te roepen dat het over 11 weken al weer 1 januari is.
We hebben wel is gehad, dat de boom omviel tijdens het optuigen, nou nou, wat een rel was dat toen zeg. De flat trilde op zn grondvesten.
Echt waar, een kerstboom uitzoeken en optuigen is een jaarlijkse terugkeer van een serieuse relatie-test hier. bah.
Oja, verder gaat alles nog wel goed hier hoor.
vreet je jezelf niet op man? misschien smaakt de muis beter
weather without storms is no weather at all.
Inderdaad die kerstbomen gaan netjes lang mee, en is het seizoen voorbij geen opkuis werk. De doos in ermee !
ja idd wat een gedoe ieder jaar om die erin en eruit te krijgen..
in mijn boom zitten ruim 1000 mini rice-lights .... en ik moet iedere keer men man lastig vallen om ze erin te doen. mss eens een optie om een neppert te kopen met lampjes erin... of mss clusterlampjes te kopen
in mijn boom zitten ruim 1000 mini rice-lights .... en ik moet iedere keer men man lastig vallen om ze erin te doen. mss eens een optie om een neppert te kopen met lampjes erin... of mss clusterlampjes te kopen
Die minilampjes hadden wij ook wat en drama. sinds en paar jaar weer grote lampen er in zoals vroeger met die knijp voetjes. Totaal 55 lampjes en dat gaat heel goed maar het blijft en hele klus om het netjes te doen. Ik bedenk me nu ook dat er en nadeel aan vaste lampjes zit. Het is nooit helemaal jou werk en als er 1 kapot is moet je dan de hele boomde deur uit doen?