Ik ga er van het weekend aan beginnen, hoop dat ik dan ook wat meer weet over de eventuele extra prijs die er misschien bij komt
Ben er nu mee bezig, ik kan wel zeggen dat haast niemand het goed heeft. Een persoon heeft alleen de ijsdagen goed. Ik wacht nu nog op de sneeuwdagen en dan hoop ik het online te zetten. Let wel op, ik ben alle bestanden kwijt ivm comp crash dus ik houdt het simpel. Gelukkig heb ik hier alles geupload zodat ik niet alles kwijt ben. Het zal niet zo uitgebreid zijn als de zomerverwachting. Mijn excusses.
Deze winter telde een Hellmanngetal van 80,6 (niemand had dit goed).
Het aantal ijsdagen dat geregistreerd werd deze winter is 13 (2 personen hadden dit goed)
Laagste temperatuur werd gemeten op 20-12-2010 van -11.1 (niemand had dit goed)
Hoogste temperatuur werd gemeten op 16-01-2011 12.5 (niemand had dit goed)
Het aantal sneeuwdagen deze winter komt op 26 uit (2 personen hadden dit goed)
Gezien het feit dat we vier personen hebben die allemaal 1 punt hebben, gaan we kijken wie het dichtste bij de temperaturen zitten. Het laagste wint vanzelfsprekend.
Arjan Bruggink: T-min -15.7 en T-max 11.5. Verschil T-min van 4.6 graden. Verschil T-max van 1. Totaal verschil beide temperaturen bij elkaar opgeteld: 5.6
Rachel: T-min -18 en T-max 14. Verschil T-min 6.9 graden. Verschil T-max van 1.5. Totaal verschil beide temperaturen bij elkaar opgeteld: 8.4
Santona: T-min -23.6 en T-max 13.4. Verschil T-min 12.5 graden. Verschil T-max van 0.9. Totaal verschil beide temperaturen bij elkaar opgeteld: 13.4
Jeffrey83: T-min -18.6 en T-max 15.3. Verschil T-min 7.5 graden. Verschil T-max van 2,8. Totaal verschil beide temperaturen bij elkaar opgeteld: 10.3
De winnaar van winter 2010/2011 is geworden: Arjan Bruggink
nee nee het zijn er echt 2
sneeuw en ijs zijn allebei 2 vandaar dat men in de war raakt | Gewijzigd: 4 mei 2011, 22:39 uur, door pietjelol