Misschien leuk om na het sluiten van de termijn de resultaten van iedereen hier te plaatsen zodat we realtime bij kunnen houden wie er op de winst afstevent?
Voorlopig zijn ze nog allemaal bijgewerkt, mijn bedoeling is dat wanneer het 1 december is, dat ook alles online komt. Tot nu toe hebben we bijna 40 inzendingen uit Nederland alleen de Belgische leden blijven helaas wat achter
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Misschien zijn de Belgen gewoon slim genoeg om te wachten met de voorspelling tot het eind november is.
Ik vind de deadline voor een seizoensverwachting die echt spectaculair is wanneer hij goed is toch echt weel rond 31 oktober liggen. Daarna begint er al steeds meer duidelijk te worden welke kant het op gaat.
Wel graag bij het overzicht van voorspellingen ook de datum waarop die voorspelling is gedaan... wel zo eerlijk. Als er mensen begin oktober al bij waren dan vind ik het veel indrukwekkender als ze goed zitten dan de mensen die alle professionele seizoensverwachtingen hebben afgewacht...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
wat is er zo "indrukwekkend" (in mijn geval dan) aan gokken
In ieders geval is het gokken, nouja... op zijn hoogst een educated guess... Hoewel sommige weermensen het wel eens anders doen overkomen.
Maareh... ik vind toch dat met de winter al op de stoep het makkelijker herkennen is wat voor winter het wordt dan dat ie nog in de trein zit. Iemand die dus voor oktober al een gok doet over wat voor winter het wordt en er dan weinig naast zit levert in mijn ogen een grotere prestatie dan iemand die eind november een voorspelling doet en het precies goed heeft. Jij dan?
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Idem dito hier... maar wel leuk om te doen!