Een belangrijke luchthaven in Binnen-Mongolië in China moest sluiten om te vermijden dat passagiersvliegtuigen zouden invliegen op een UFO. Het platte, buisvormige object zweefde een tijdje rond op zo'n drie kilometer van Bootee, cirkelde dan boven de luchthaven en verdween uiteindelijk plots. Drie vluchten uit de Chinese steden Peking en Shanghai werden omgeleid naar een luchthaven in de buurt. Het is al de derde mysterieuze UFO die dit jaar in China gespot werd én waardoor Chinese luchthavens moesten sluiten. Die van Xiaoshan ging zelfs een aantal dagen dicht in juli, nadat een "gekvormig, flikkerend hel licht" werd gezien (zie tweede video onderaan). Het eerste geval werd gemeld in Hong Kong, nog vroeger deze zomer.
Geen contact
De meest recente UFO werd gespot op de radar door luchtverkeersleiders van Hoot, de hoofdstad van Binnen-Mongolië. Ze kregen geen contact met het 'ding' en verwittigden onmiddellijk Bootee. "Om de veiligheid te garanderen moesten vliegtuigen elders landen", zei een woordvoerster. "Anders zouden er botsingen van kunnen gekomen zijn."
"Geen commentaar"
De luchthaven sloot voor ongeveer een uur, vorige maand. De Chinese autoriteiten weigeren alle commentaar. Volgens sommige experten wijzen de drie UFO-waarnemingen op een nieuw Chinees militair vliegtuig. Nick Pope, een voormalige UFO-onderzoeker van Defensie in het Verenigd Koninkrijk, zei in een reactie: "Wat je ook denkt van UFO's, er zijn ernstige nationale veiligheidszorgen mee gemoeid."
Bron AD
ze weten niet eens waar het universum ophoud.
en er is ook al meer over bekend top secret natuurlijk. vinden jullie niet dat de technologie de laaste jaren wel erg hard vooruit is geggaan.
ik heb in ieder geval zo mijn bedenkingen
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ben het deels met je eens; je zegt dat het meerdere jaren zal duren voordat we daar aankomen; maar in dit geval is dat niet relevant, want het gaat om de reis die andere heelal-bewoners naar ons maken en dus niet andersom. Wellicht hebben zij andere manieren en technieken gevonden om te reizen en duurt het daardoor veel korter.
Misschien gaan zij veel en veel sneller, waardoor het minder tijd kost. Maar misschien zijn zij al heel lang geleden vertrokken en komen ze inmiddels aan na een hele lange reis.
Misschien maken ze wel gebruik van de hypothese dat je zou kunnen reizen via 'wormholes', dus dat er gebruik gemaakt wordt van een buiging in ruimte waardoor reizen van punt a naar punt b in korte tijd plaats kan vinden. Misschien zijn het tijdreizigers?
Ben in ieder geval wel erg benieuwd of we dit soort zaken ooit nog eens te weten komen. Erg interessant! Alleen vrees ik dat als ze echt bestaan, waar ik wel vanuit ga, en ze komen deze kant op, dat dat ten gunste van henzelf is en ten koste van ons.
Ik denk dat ze van planeet Gliese 581 komen
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21