ik weet het het is alweer bijna lente maar juist daardoor kwam ik hier en bij zomerzeuren terecht!
ik heb trouwens een stukje gemist over de winter?! had je geen inspiratie de afgelopen periode? je weet het heerlijk te omschrijven! dus mag ik een verzoekje doen? schrijf ook zo'n leuk stuk over de winter asjeblieft
ik weet het het is alweer bijna lente maar juist daardoor kwam ik hier en bij zomerzeuren terecht!
ik heb trouwens een stukje gemist over de winter?! had je geen inspiratie de afgelopen periode? je weet het heerlijk te omschrijven! dus mag ik een verzoekje doen? schrijf ook zo'n leuk stuk over de winter asjeblieft
Jeetje Herfst-herrie ineens hier?! Dank voor de compliments. Ik heb zeker gewerkt aan een winterversie, maar kreeg het niet af voor 1 maart. En Bob hield winterslaap... Nu is het lente en dan is een winterversie niet leuk vind ik. Wellicht komende winter.
ach ja... dan zal ik gewoon geduld moeten hebben
Omdat ik nog geen bladblazer gehoord heb en ik wel vakantie heb heb ik vandaag de heg gesnoeid.
Met een electrische heggeschaar. En om het af te maken heb ik daarna van een bevriende campingbeheerder even een tweetakt bladblazer geleend. En ik heb me daar de hele dag mee vermaakt!
En normaal ben ik dus niet een echte Bladblazer-Bob maar ik vond dit wel ff fijn. Een soort van vergeldingsmoment ofzo
Uhm, je hebt een bladblazer geleend?
Is eigenlijk best een goed idee.
Hier zal 't dit jaar wel meevallen denk ik. Vele bomen waren te groot en hingen te ver over de weg. Men is hier massaal aan de snoei gegaan toen ze een brief van de gemeente op de mat hadden
Ja op zich scheelt dat natuurlijk wel, maar het leukste is natuurlijk dat er gewoon bomen kunnen zijn en in de herfst wat bladeren op de grond kunnen zijn, zonder dat sommige mensen dwangmatig elke blaadje door de straat jagen.
| Gewijzigd: 29 september 2011, 12:26 uur, door Tyshane