Wat mij het meest irriteerd aan Bladblazer-Bob's (verder te noemen BB) is dat deze types elkaar aansteken.
Voorbeeld BB schuin tegenover mij gaat Maandag bladblazen, zijn buurman begint een uurtje later. Dinsdag begint mijn buurman. Woensdag is de over buurman weer aan de gang. En zo gaat dat hele rondje rond zodat je elke dag vanaf een uurtje of 18.00 tot 20.00 in de herrie zit.
Met grasmaaien, heggen snoeien en al die andere geautomatiseerde herrie makers gaat dat net zo.
Maar ow wee als je om een vrijdagmiddag rond 12.00 je V8 op de oprit stationair hebt draaien om de ontsteking af te stellen. Want dan ligt "de kleine" te slapen en of de hele wereld daar wel even rekening mee wil houden....
*Bees heeft nachtdienst gehad en is de halve dag wakker gehouden door kettingzagen en ander gereedschap*
Wat mij het meest irriteerd aan Bladblazer-Bob's (verder te noemen BB) is dat deze types elkaar aansteken.
Voorbeeld BB schuin tegenover mij gaat Maandag bladblazen, zijn buurman begint een uurtje later. Dinsdag begint mijn buurman. Woensdag is de over buurman weer aan de gang. En zo gaat dat hele rondje rond zodat je elke dag vanaf een uurtje of 18.00 tot 20.00 in de herrie zit.
Met grasmaaien, heggen snoeien en al die andere geautomatiseerde herrie makers gaat dat net zo.
Maar ow wee als je om een vrijdagmiddag rond 12.00 je V8 op de oprit stationair hebt draaien om de ontsteking af te stellen. Want dan ligt "de kleine" te slapen en of de hele wereld daar wel even rekening mee wil houden....
*Bees heeft nachtdienst gehad en is de halve dag wakker gehouden door kettingzagen en ander gereedschap*
Hier is het de gemeente die het presteerd om op je vrije doordeweekse dag (tja ik werk ook de weekenden he) om in de ochtend om 8u te gaan woessssssssjeen met die herriedingen.. Herriebobjes dus!
Leuk stukkie trouwens!
Lol, thanx, maar ik had nog een seintje gegeven hoor, blijkbaar heb je die gemist!
Thanx Weerfanaat! Wat die filmpjes betreft, op youtube staan er nog veel meer leuke! | Gewijzigd: 29 september 2010, 21:20 uur, door Tyshane
Precies, ze steken elkaar aan inderdaad. Of het is een onderlinge afspraak van de leden van de bladblazer-bond. Hoe dan ook, als je nachtdienst hebt gehad en overdag moet bijslapen lijkt het me wel heel irritant!
Leuk stukkie trouwens!
thanx. Inderdaad, de heren van de gemeente kunnen er ook wat van en die beginnen ook niet in de middag, nee het liefst erg vroeg, op de dagen dat je vrij of thuis bent en dan precies bij het raam starten. Grrr! | Gewijzigd: 29 september 2010, 21:45 uur, door Tyshane
En afgelopen nacht zag ik lichtende wolken. Nachtdienst heeft ook zijn plus punten
En aan de schrijver, inderdaad een prachtig stukje.
Dank jullie wel! | Gewijzigd: 30 september 2010, 10:17 uur, door Tyshane
In de gemeente Epe! Maar het gaat hier vooral om de buurmannen. Maar de gemeente doet vrolijk mee en niet pas als alles eraf is, dat gaat vanaf de eerste paar blaadjes en dan vooral goed onderhouden.
Wat mij overigens ook opviel is dat ze die blazers ook gebruiken om onkruid dat ze hebben weggehaald op een hoop te blazen. En dus in de lente en zomer dat ding ook steeds meer gaan gebruiken om de straten schoon te krijgen van ander vuil. Zo'n ding is makkelijk en scheelt tijd, dus het zal vast vaker gebruikt gaan worden. Grmblll.
Maar ze moeten dat ding natuurlijk wel gebruiken waar ie voor bedoeld is, en niet om onkruid bij elkaar te blazen...
Maar ze moeten dat ding natuurlijk wel gebruiken waar ie voor bedoeld is, en niet om onkruid bij elkaar te blazen...
Inderdaad niet gebruiken voor onkruid en dergelijke, dan is het einde zoek!
Wederom brilliant geschreven! Maar het is waar, de bladblazers draaien al overuren. En dat terwijl er amper een blad van een boom valt.... Gelukkig zijn ze hier een straat verderop te strijd aan gegaan met de bladeren, onze buren en wij houden wel van een herfst-tint gazonnetje
Dank je Impreza, ja een mooi roodbruin bladerdekje heeft inderdaad wel zo zijn charmes! | Gewijzigd: 30 september 2010, 18:17 uur, door Tyshane