Die oude auto`s zaten er zeker tussen.
Maar de afstand tussen Tilburg en Assen is wel erg groot voor een lokaal evenement.
Ik vraag me af wat hier de reden van is.
En ja, ik kreeg ook kippenvel
Die oude auto`s zaten er zeker tussen.
Maar de afstand tussen Tilburg en Assen is wel erg groot voor een lokaal evenement.
Ik vraag me af wat hier de reden van is.
En ja, ik kreeg ook kippenvel
De reden hiervoor is, is dat de brandweer Assen dit jaar 250 jaar bestaat. Dit was een optocht van om en nabij 80 voertuigen die door de stad gingen. Hier deden o.a. CrashTender van Airport Eelde, een oude Autospuit van Justitie Veenhuizen, een tankautospuit uit 1968 van korps Oostellingwerf en een waterongevallen wagen van korps Midden Drenthe (Brandweer Smilde) aan mee.
Zelfs ik kreeg kippevel. Zal ook wel altijd zo blijven, aangezien vaders 27 jaar bij de vrijwillige brandweer heeft gezeten. | Gewijzigd: 25 september 2010, 15:39 uur, door arjanbruggink
Hier hebben we vorig jaar een stoet gehad met 110 vrachtwagens waaronder ook veel van die amerikaanse grote (weet ik veel hoe die heten). Ook dat geluid was echt fenomenaal.
55 verplicht stoppen ? die tijd is al even voorbij hoor, je mag zelf beslissen of je verder wilt gaan, er gaan veel mensen gewoon door na hun 55e...tis maar net waar je zelf voor kiest