Het was rond een uur of 20.30 toen de eerste flits m'n huiskamer binnendrong. Gauw naar boven, camera aan, en schieten maar
Maar ik merkte dat de bliksem actiever was aan de rechterkant van m'n huis...
Even afgewacht, maar recht voor (m'n lens) was bijna geen activiteit, en in m'n ooghoeken zal ik het flitsen als een stroboscoop
Dus.... denken, wat zal ik doen...! Goed, razendsnel m'n spullen gepakt, auto in, rijden naar de golfclub waar ik vlakbij woon. Vanuit hun (overdekt) terras had ik een mooi uitzicht op de "rechter" kant. Camera op statief, mensen die raar naar je kijken, (wat doet die idioot) en plaatjes schieten maar.... Athans, dat wilde ik...
Helaas zag ik de bui prachtig over m'n huis trekken, met de mooiste flitsen, die ik vast had kunnen leggen.... ALS IK THUIS WAS GEBLEVEN!!!
Maar goed, annyway, hierbij een paar shots van wat ik nog heb kunnen vangen...
nb: de 1e foto was dan ook wel een mega klapper, (alleen had ik net precies m'n camera de andere kant opstaan, dus hij staat er nog maar net op) m'n huis trilde ongeveer 6 a 7 seconden na... heerlijk
@Kevin,
Is inderdaad in Engelen, goed gezien
De inslag was niet bij het Engeler meer, maar meer richting Maaspoort / Rosmalen... wat een klap was dat.
Ik denk dat de inslag in de Maaspoort was, moelijk om de afstand in te schatten zo vanaf de foto...
@Kevin,
Is inderdaad in Engelen, goed gezien
De inslag was niet bij het Engeler meer, maar meer richting Maaspoort / Rosmalen... wat een klap was dat.
Ik denk dat de inslag in de Maaspoort was, moelijk om de afstand in te schatten zo vanaf de foto...
Maar je hebt daar een verdomd goed plekje, hoe zit dat want dit is bij de golfvereniging? Mag je daar zomaar komen dan? Je hebt daar uitzicht en wat ik hier heb is echt drama.