ben het helemaal met je eens alleen hier dan nog een inslag
Kortom een aardig onweersbuitje
Vanaf 0.20 uur.. Begon het te 'stort-regenen' (was zeiknat in een paar minuten) in combinatie met onweer!
Nu is het inmiddels wel weer stil
Al met al teleurstellend qua onweer, maar wel weer een topper qua voorpret en sfeer hier. Ben benieuwd voor vandaag!
Nou ik vond het anders redelijk heftig! Er waren niet bijster veel ontladingen, maar diegene die er waren waren redelijke zware wolken krakers. Telkens was er ook een mooie scheur van oost naar west te zien, waarna binnen 3 tellen een enorme donder volgde. Voor mij was dit onweer een toetje van deze zomer met het cijfer 8!
Inderdaad was de regen kortstondig zeer heftig, voglens mij toch wel ~50mm gevallen in een paar uur tijd, gezien de bakken water die buiten stonden.
Ja hier ook, verder geen Onweer gehad
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Was in de dansschool en daar hoorde en zag ik het zelfs nog.
Het is de hele avond zowat aan het flitsen geweest.
Vervolgens vannacht om 3.00 ook nog gewekt door wat harde klappen.
Denk dat gisteren toch wel beste en meeste onweer was van het jaar!
Vanochtend keek ik op het werk (Den Haag) naar buiten richting Scheveningen en daar leek wel wat moois voorbij te drijven (Dat kan ook op zee geweest zijn, dat weet ik niet zeker) Maar dat heeft hier in Den Haag nergens toe geleid, behalve tot wat gemiezer en een schitterende regenboog. | Gewijzigd: 24 september 2010, 11:57 uur, door wolfje1984
valt me er wel op dat bij de ergste buien, noodweer, en onweersbuien wij er dit jaar echt niks van mee hebben gekregen, qwa noodweer hebben we hier echt gelu k gehad!! qwa onweer helaas ongelovelijke pech!