Ik wil graag een compilatie maken van beeldmateriaal dat ik deze zomer heb verzameld tijdens de verschillende onweersbuien. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit het beste kan gaan aanpakken? (Heb trouwens zowel foto's als video's. Wil dus zoiets als een videocompilatie, maar ik weet niet waar ik moet beginne)
Alvast bedankt!!
Groet Wilfred
Ik wil graag een compilatie maken van beeldmateriaal dat ik deze zomer heb verzameld tij(dens de verschillende onweersbuien. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit het beste kan gaan aanpakken? Heb trouwens zowel foto's als video's.)
Alvast bedankt!!
Groet Wilfred
Hoe bedoel je dat? In 1 compositie? Als in een collage? Je zou er in ieder geval een topic aan kunnen wijden of een online portfolio maken bijvoorbeeld. Misschien een weblog waarin je alles kwijt kan, zo geef je ook de mogelijkheid van reageren. | Gewijzigd: 15 september 2010, 17:50 uur, door Tyshane
Ik wil graag een compilatie maken van beeldmateriaal dat ik deze zomer heb verzameld tijdens de verschillende onweersbuien. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit het beste kan gaan aanpakken? (Heb trouwens zowel foto's als video's. Wil dus zoiets als een videocompilatie, maar ik weet niet waar ik moet beginne)
Alvast bedankt!!
Groet Wilfred
Het is gelukt aan je nieuwe topic te zien!