Het is nog wel erg lang, maar steeds meer verwachtingen duiken op dat het weer "echt" winters gaat worden. Zal me al weer geestelijk voor gaan bereiden om iedere dag een weerstukje te gaan schrijven
En wat dacht je van om de 4-5 dagen een nieuw wintertopic te moeten gaan openen die keer op keer tot vet in de 90 pagina's gingen?
Hoop op een goeie winter met veel sneeuw
Ja, is wel prachtig, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik hoop stiekum ook wel op een stevige winter met veel sneeuw en ijspret, ondanks dat ik altijd voor m'n werk de weg op moet...
http://positiveweathersolutions.co.uk/UK-W...er-Forecast.php | Gewijzigd: 5 oktober 2010, 07:22 uur, door jones
Maar kom maar op met die eerste goede sneeuwbui, heerlijk! 'Polar lows' zijn ook van die woorden die het gelijk enorm spannend konden maken. Die spanning daar ga ik voor! | Gewijzigd: 5 oktober 2010, 08:09 uur, door Tyshane
Onder invloed van het hoog breekt bij ons een droge, vooral vanaf het weekeinde een zonnige periode aan. Verder is het eerst nog nazomers warm (vrijdag plaatselijk boven 20 graden), vanaf zondag maar 15 graden en midden volgende week waarschijnlijk nog enkele graden lager. Vanwege de toenemende oostenwind doet het dan wat schraal aan. En nu maar hopen dat een vergelijkbare luchtdrukverdeling ook in december de weerkaarten siert
@jan visser
De afgelopen winter was de koudste in Groot-Brittannië in 31 jaar. Volgens Powell gaan we die kou dit keer makkelijk evenaren, wat betekent dat het in Nederland ook weer enorm koud wordt.
Het gaat op sommige plekken twintig graden vriezen. Ook zal zout deze winter weer erg in waarde stijgen, omdat het flink gaat sneeuwen. "Twee koude winters na elkaar is ongebruikelijk. Daarom verwachtten veel mensen dit keer wat minder kou", aldus Powell. "Maar volgens mij berekeningen wordt het weer zo koud."
Bron: GeenStijl.nl
De één sterft van de kou en de ander van ongeduld!
?? als jij het zegt..... nochtans staat er dit: Tuesday October 5th, Winter 2010/11 forecast released.......click on menu tab.
Lol schreef ik al in mijn openingspost
Tja, al die voorspellingen zijn wel leuk, moet het alleen nog zien...
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=168671 <--- geschreven op 15 september, kortom erg achterhaald nieuws