Inderdaad! Maar volgens mij bedoelt Gerard Tmax, de maximale temperatuur en niet het gemiddelde over het hele etmaal.
Qua Tmax. is dat dan gemiddeld 16,9 graden in de laatste periode van september (21 tot en met 30 september) op basis van het langjarig gemiddelde over het tijdvak 1971-2000.
Qua Tmax. is dat dan gemiddeld 16,9 graden in de laatste periode van september (21 tot en met 30 september) op basis van het langjarig gemiddelde over het tijdvak 1971-2000.
juustem!! jie snap ut !! zoals de mensen hier dat zeggen als : juist jij snap het
evenals @Aern
off: we moeten ff hier gezellig doen, buiten kan het niet, dit is het enige weertype dat ik haat
saai, grijs troosteloos en miezerig......... donkere dagen voor kerst?????? | Gewijzigd: 28 september 2010, 17:57 uur, door gerard van den brink
evenals @Aern
off: je moet ff hier gezellig doen, buiten kan het niet, dit is het enige weertype dat ik haat
saai, grijs troosteloos en miezerig......... donkere dagen voor kerst??????
Goed zo!
Wel een hoop gedoe voor de gemiddelde temp van September. Het is bijna Oktober nu..
Dit grijze weer is idd niks, we moeten nog een beetje geduld hebben voordat koning winter langst komt..
Wel een hoop gedoe voor de gemiddelde temp van September. Het is bijna Oktober nu..
Dit grijze weer is idd niks, we moeten nog een beetje geduld hebben voordat koning winter langst komt..
jaa, volgende week wordt het eindelijk ECHT spannend
enne, wat geduld betreft, vanaf half oktober KAN het sneeuwen | Gewijzigd: 28 september 2010, 17:56 uur, door gerard van den brink
ja, maar wel leuk en sfeervol, enne, als het nog iets eeder komt, hebben we records te pakken,
HUH 'records'?????? nooit van gehoord dit jaar
zou er ook nog moeten bijkomen hè, dan is 2010 echt HET recordjaar voor de wereld, (is het evengoed al naar mijn mening )
Ik stap in mijn auto en ik denk, raar, ik kan niet door mijn voorruit kijken.
Doe de ruitenwisser aan en hoor dat "fijne" geluid van ruitenwissers over ijs.
Op dat moment dacht ik, ja hoor...........
En inderdaad ik heb kunnen staan krabben mensen. woensdag 29 september er in Assen heb ik kunnen staan krabben.
Volgens mij betekend dat de eerste licht nachtvorst......
Het is gedaan met de zomer...............
Ik stap in mijn auto en ik denk, raar, ik kan niet door mijn voorruit kijken.
Doe de ruitenwisser aan en hoor dat "fijne" geluid van ruitenwissers over ijs.
Op dat moment dacht ik, ja hoor...........
En inderdaad ik heb kunnen staan krabben mensen. woensdag 29 september er in Assen heb ik kunnen staan krabben.
Volgens mij betekend dat de eerste licht nachtvorst......
Het is gedaan met de zomer...............
Jeetje, ja best snel inderdaad. Altijd weer een apart moment als het eerste nachtvorstje is geweest en weer moet gaan krabben voor het eerst. Nou de eerste herfst-vorst is geweest, op naar de eerste herfst-sneeuw.