Goed.....dat je er een bende van krijgt naja. Maar.....van mij mag er weer een best pak vallen hoor.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Dus het word wel weer eens tijd, want de zon is nog niet echt uit z'n winterslaap!
Maar wel al iets actiever dan vorig jaar of niet?
Alleen dat extreme dat iedereen vertragingen heeft met bus en trein of z'n auto eerst uit moet scheppen, dat hoeft nou ook weer niet.
De beide kerstdagen mogen in ieder geval goed wit zijn
Mooie platen kermisspin en densta
Hier nog een paar plaatjes van vorig jaar in Friesland
| Gewijzigd: 20 september 2010, 16:03 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ik wil nog zomer en in ieder geval nog herfst, maar wil eigenlijk nog niet denken aan koude dagen met grijs weer en bomen zonder bladeren. Voor mijn gevoel zit het blad er nog maar net aan. Ik zie al pepernoten in winkels, mensen vragen al wat ik ga doen met kerst, het eerste vuurwerk alweer gehoord en de houtkachels zijn te ruiken. Help!
En dat terwijl ik van binnen eigenlijk nog steeds wacht op die nazomer. Nou wie weet deze week dan nog, het zou mooi zijn. En dan maar eens beginnen met de herfst. Herfst?! Waar is het herfst-topic? Ergens onderaan, helemaal 'ondergesneeuwd'!
Ik wil nog zomer en in ieder geval nog herfst, maar wil eigenlijk nog niet denken aan koude dagen met grijs weer en bomen zonder bladeren. Voor mijn gevoel zit het blad er nog maar net aan. Ik zie al pepernoten in winkels, mensen vragen al wat ik ga doen met kerst, het eerste vuurwerk alweer gehoord en de houtkachels zijn te ruiken. Help!
En dat terwijl ik van binnen eigenlijk nog steeds wacht op die nazomer. Nou wie weet deze week dan nog, het zou mooi zijn. En dan maar eens beginnen met de herfst. Herfst?! Waar is het herfst-topic? Ergens onderaan, helemaal 'ondergesneeuwd'!
he-le-maal mee eens, een goeie herfststorm is ook welkom
Oke dan, maar wel met hagel en niet alleen maar regen
Heb nog maar weinig hagel meegemaakt
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait