nog een weekje en dat wordt het officieel herfst ( al lijkt dat nu al zo te zijn als ik naar buiten kijk.)
en dan op naar de winter !!!!!
zoooo wat heb ik daar zin in !
Het valt me echt op omdat mijn paarden normaal niet zo dik in het haar komen. Nu dit jaar dus misschien wel?
Ik had het er daarstraks nog met iemand over, nog voor ik wist dat er een winterverwachting was.
Sneeuw hoeft voor mij zo niet, het mag bar koud worden maar liefst met een zonnetje erbij.
I dont look at other folks ideas as then one forecasts against the forecaster, not the weather. I hope to have an outlook at the end of the month. Gut call is for a cold winter much of continental europe, with coldest over the alps and balkans looks drier than normal too.
Would think temps there slightly below normal ( about .5c)
I dont look at other folks ideas as then one forecasts against the forecaster, not the weather. I hope to have an outlook at the end of the month. Gut call is for a cold winter much of continental europe, with coldest over the alps and balkans looks drier than normal too.
Would think temps there slightly below normal ( about .5c)
Als ik het goed voor heb is dat de man die vorig jaar op dat beruchte filmpje stond waar hij voorspelde dat Europa onder een massa sneeuw zou liggen?
Ik kijk al uit naar wat hij nu gaat verkondigen.
Ik kijk al uit naar wat hij nu gaat verkondigen.
Ja dat klopt en die verwachtte ook die kou, die man kan een beetje raar zijn in sommige ogen maar luister altijd graag naar hem. Ongekend hoeveel hij het juist heeft.
Hier het filmpje van toen:
Het filmpje zal er zeker weer op komen ongeacht het verloop daarvan, echter dat zal minimaal 2 weken van tevoren zijn als een koude periode aan zit te komen
Liever geen kwakkelwinter dus, met natte sneeuw en temperaturen dat je bijna de tuin in kan, liever niet teveel regen en saaie donkere grauwe dagen, zo'n verlengde herfst dus. Nee een winter zoals vroeger. Koud maar lekker!
Het valt me echt op omdat mijn paarden normaal niet zo dik in het haar komen. Nu dit jaar dus misschien wel?
Ik had het er daarstraks nog met iemand over, nog voor ik wist dat er een winterverwachting was.
Sneeuw hoeft voor mij zo niet, het mag bar koud worden maar liefst met een zonnetje erbij.
Onze poezen zijn ook alweer op de winter voorbereid.
Hier het filmpje van toen:
Hij heeft wel wat van onze Pieter P. Zou het familie kunnen zijn??
Wel knap hoe hij die winter voorzien heeft.
Ik ga lopend mijn ochtendkranten bezorgen als het teveel sneeuwt / gesneeuwt heeft.
Dus het mag van mij dit jaar best iets minder sneeuwen als vorig jaar
De kou boeit me eigenlijk niet zoveel!
Kwestie van dikke kleding aantrekken. Verwarming/kachel aan..
onder het genot van een warme chocomelk met slagroom
Nu eerst maar eens de herfst opsnuiven! | Gewijzigd: 16 september 2010, 13:36 uur, door AddictedStar
maar als ik het zo lees zal er weer veel sneeuw komen.
Een witte kerst zit ik al jaren van te dromen, misschien nu dan?
of sneeuw en onweer ( een mooi licht show) op kerst nacht
We zullen het wel zien deze winter, de herfst mogen we van mij wel over slaan.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
maar als ik het zo lees zal er weer veel sneeuw komen.
Een witte kerst zit ik al jaren van te dromen, misschien nu dan?
of sneeuw en onweer ( een mooi licht show) op kerst nacht
We zullen het wel zien deze winter, de herfst mogen we van mij wel over slaan.
Afgelopen kerst hadden we een officiele witte kerst!!
joe bastardi verwacht brutaal KOUDE WINTERS dus meer dan 1
klinkt goed tog?
vooral als ik zeg dat ik net al een kerstfilm heb gezien op film 1 ! beetje erg.. xd
haha
kzit nu ook een kaartje te kijken over golf hoogte/strooming en dat komt geheel uit het noorden dus dat zou de zee ook wel lkkr aan afkoelen zijn
http://www.yr.no/sted/Nederland/Nord-Holla...nsert_kart.html | Gewijzigd: 16 september 2010, 15:34 uur, door tdv