Maar we wachten het nog af want het is nog vrij ver.
Al heb ik zo mijn twijfels omdat er óok een vrij hogedruk gaat ontstaan boven de Atlantische oceaan, en zorgt mogelijk voor de blokkade.
Maar dan zou het ook zomaar kunnen dat eerstgenoemd lagedrukgebied gedwongen wordt om verder zuidelijk af te gaan zakken als voorheen.
http://www.estofex.org/
Inderdaad zeg! Goh Estofex, da's weer een tijdje geleden.
---
Verder ziet het er maar frisjes uit voor maandag!
Desalniettemin, voor donderdag de voorspelling voor Terschelling (via Windfinder superforecast)
Een groot gedeelte van de dag windstoten van boven de 80 km/h mogelijk dus. (47 knopen is 87 km/h) en het grootste gedeelte van de dag 8 bft.
Winderig hoor!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ben benieuwd. Volgens de voorspelling van Jan hebben we nog een novemberstorm tegoed...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ben benieuwd. Volgens de voorspelling van Jan hebben we nog een novemberstorm tegoed...
Laat hem dan maar de guldemiddenweg nemen en recht over ons land trekken.
Zoals al eerder gezegd, het is al veels te lang veels te saai
Morgen gaat het nog een stuk harder, ook bij jullie. Hier gaat het dan ook echt even blazen! Niets echt spectaculairs, dat dan weer niet. Een fikse 8 Bft.
Zoals al eerder gezegd, het is al veels te lang veels te saai
Eens!
Bij ons vanaf maandag veel wind uit zuidelijke richtingen, dinsdag een afnemende oostenwind. Verder later op maandag en dinsdag kans op regen maar het mag duidelijk zijn dat het onbestendigste weer zich buiten onze landsgrenzen gaat afspelen. Het lagedrukgebied vult trouwens vanaf dinsdag vrij snel op: een nieuw laag op weg van de Alpen naar de Oostzee neemt woensdag de honneurs over.
@jan visser