De ochtendspits is vanmorgen opnieuw moeilijk verlopen. Op een bepaald ogenblik stond er meer dan 330 kilometer file. Net als bij de monsterfiles van gisteren was de zware regenval opnieuw de grote boosdoener. Op de E40 van Gent naar Brussel was het al aanschuiven vanaf Wetteren, dat is meer dan 30 kilometer. Ook op de E17 van Gent naar Antwerpen stonden lange files. Die werden veroorzaakt door een ongeluk ter hoogte van Haasdonk.
Bron: De Redactie
Onweersdagen: 0
Dat was idd een aardig buitje
Ook nog een ontlading met een donder er achter aan
Ook nog een ontlading met een donder er achter aan
geluksvogels......... hier de hele dag al zon en alleen maar fikse buienwolken in de verte
ik fietste vandaag door een bospadje en het begon ineens te waaien en te hagelen echt het deed gewoon zeer op mijn hoofd, maar toen ik voor me keek zag ik allemaal blaadjes van de bomen afvliegenen tussendoor die hagelsteentjes en het was net of je de wind zelf kon zien.
dat vond ik nou echt een mooi herfst taffareeltje of hoe je dat ook schrijft.
En dat op mijn verjaardag heerlijk
Tegen het weekend ontwikkeld zich ter hoogte van IJsland een lagedrukgebied, het lagedrukgebied zal zich in het weekend via Engeland naar Noorwegen gaan verplaatsen. Wij zullen daar metname in het weekend hinder van ondervinden. De mogelijke eerste herfststorm waar eerder over gesproken werd is van de baan, maar in het noorden van het land en op de Wadden is het goed mogelijk dat er een harde tot misschien wel even een stormachtige wind komt te staan. Het weekend zal ook in het teken staan van buien die op zondag gepaard kunnen gaan met onweer en hagel. De temperaturen liggen ongeveer rond de 10-12 graden.
Guur weer met af en toe veel wind, vooral komend weekend kans op een stormachtige wind in het noorden en op de Wadden.
Vanaf volgende week krijgen we te maken met een westelijke aanvoer, maar daarvan voorafgaand krijgen we een maandag eerst nog te maken met een aantal stevige buien. Vanaf dinsdag zorgt een rug van het hogedrukgebied wat ten zuiden van ons ligt enige stabilisering, echter vanaf woensdag proberen storingen ons weerbeeld weer te bepalen. Wisselend bewolkt en van tijd tot tijd buien zal het weerbeeld gaan worden volgende week.
Bron Weerdirect
Troggenaanval? Klinkt leuk!
Laat maar komen, een beetje gerammel in de atmosfeer hoort bij de herfst. Dat de troggen ons maar mooi om de oren gaan vliegen!
Hier in Limburg begint het trouwens weer eens goed af te koelen met veel verschil in vergelijking met 't noordwesten: | Gewijzigd: 22 oktober 2010, 00:08 uur, door Rutte31