Het is niet veel, maar beter dan niets.
Bij de 56e seconde.
| Gewijzigd: 8 juni 2011, 03:05 uur, door Rutte31
mijn eerste echte bliksemfoto van dit jaar!!
helemaal niet bewerkt...
groetjes chantal
dit is de bewerkte versie....(even snel wat schaduw erin gezet)
| Gewijzigd: 8 juni 2011, 16:00 uur, door Muisje
Dat filmpje van de kerkstraat
Het is toch altijd weer hetzelfde daar he. hahaha
Ook dat filmpje van dat *buitje* op dat open veld, vind ik gewoon prachtig om te zien.
@ Muisje
Proficiat met je eerste bliksemfoto dit jaar. Het is altijd erg leuk om het vast te leggen | Gewijzigd: 8 juni 2011, 01:10 uur, door Shift3r
Toch de afgelopen dagen zeker niet stil gezeten, en vandaar hier een kleine greep uit m'n verzameling van de afgelopen paar dagen.
Enjoy.
Och, en laat me donderdag nou toevallig weer vrij hebben... Dan zullen we ons weer treffen waarschijnlijk!
Kijken hoe de nieuwe pluim en runs eruit gaan zien, maar donderdag lijkt wederom leuk te worden.
Daar hebben de wolken tenminste een lekker dreigende vorm.
Ik ben ook weer eens benieuwd, wanneer we weer eens wat moois krijgen, want ik heb nog niet echt de kans en het geluk gehad om iets op foto te krijgen helaas
Meestal loop ik het net mis, of kijk net de verkeerde kant op.
Kijken hoe de nieuwe pluim en runs eruit gaan zien, maar donderdag lijkt wederom leuk te worden.
Ben benieuwd
MIsschien ( en hopelijk) ben ik dit keer wel van de partij!!
Mits jullie het goed vinden natuurlijk
MIsschien ( en hopelijk) ben ik dit keer wel van de partij!!
Mits jullie het goed vinden natuurlijk
Tuurlijk, wat mij betreft komt dat helemaal goed!
Bedankt!
Het zal helaas toch bij hobby blijven denk ik.
Maar wie weet als ik eens een beter toestel op de kop weet te tikken, want deze is inmiddels al 7 jaar oud.
Daar hebben de wolken tenminste een lekker dreigende vorm.
Ik ben ook weer eens benieuwd, wanneer we weer eens wat moois krijgen, want ik heb nog niet echt de kans en het geluk gehad om iets op foto te krijgen helaas
Meestal loop ik het net mis, of kijk net de verkeerde kant op.
Thnx voor je reactie!
Wie weet, donderdag herkansing!
Dat we weer een mooie shelf kunnen verwelkomen
en dan ben ik er dit keer WEL bij...
God wat baalde ik dat ik em vrijdag gemist heb, had alain nog wel opgebeld, maar te laat!
Maar ja verjaardag van men zoon ging even voor haha.
Dan zeg ik bij deze tot snel eens een keer Marcel!
Wie weet, donderdag herkansing!
Alstu
Ja, wie weet. Het lijkt er anders wel op, dat we donderdag iets krijgen.
Het zou fijn zijn, als het eens een keer bij de windmolens hangt / vandaan komt, want dan heb je echt een mega uitzicht.
Maar meestal komt het net van de andere kant aanzetten. En ik denk, dat ik het daarom ook vaak te laat zie komen
Toch het één en ander vastgelegd, in de vorm van foto's en filmpjes. Filmpjes doe ik vooralsnog niet uppen want 't geluid is bagger door al die wind, tenzij iemand ze graag wil zien.
Wat betreft de foto's: kijk en oordeel zelf maar. | Gewijzigd: 16 juni 2011, 19:12 uur, door Rutte31