De eerste 2 zijn trouwens niet hier in Koningsbosch gemaakt, maar gisteren, in de buurt van het Duitse Kleve. Ik probeerde namelijk de buienlijn te onderscheppen die bij Nijmegen het land introk gisteravond. Dat lukte wel, maar het onweer was er inmiddels uit, helaas.
De andere zijn allemaal hier in Koningsbosch gemaakt;
Oh dus jij was dat wat ie voor me stond met je groene auto op de 10e foto hahaha
Hahah, ja, en ik had al zo'n gevoel dat jij het was met die rode auto...Maar ja, was een beetje slecht weer ter plekke om een praatje te maken he | Gewijzigd: 30 april 2011, 22:52 uur, door Rutte31
Deze foto`s zijn gemaakt nadat de bui overgetrokken was.
Groetjes Alain
Alain, als je meer foto's hebt, van bijv. gisteren, kun je die ook gerust hier bij zetten he.
jij was net te laat, je hebt de stofhozen gemist. Ik ben helemaal gezandstraald en de auto ook haha
Ik was vergeten om Muisje uit te loggen en met mijn profiel in te loggen, deze foto's zijn door mij (Alain.D) gemaakt. | Gewijzigd: 15 mei 2011, 17:16 uur, door Muisje
Het zag er echt prachtig uit en ik mis nu toch wel echt een professioneel toestel waarmee men panorama foto's kan maken, maar ik zal toch wat foto's op een rij zetten, en hoop dat 't dan toch nog een beetje tot z'n recht komt.
Volgorde is hoe het hier van links naar rechts zichtbaar was.
Ik heb hem ook vastgelegd toen we bij Koningsbosch de grens over reden naar Brunssum.
Helaas met mijn mobiele telefoon, maar foto's staan in mijn topic