Oorspronkelijk geboren en getogen in Amsterdam, daarna getrouwd (+ 2 kinderen) en wonende in Hendrik-Ido-Ambacht, Vreeswijk (nu: Nieuwegein), Houten, Dedemsvaart en momenteel in Schuinesloot (gem.Hardenberg) en na enige tijd met pré-pensioen en nu pensioen.
De belangstelling voor het weer heeft verband met de werkzaamheden in mijn werkzame periode, n.l. onderhoud (asfalt)wegen, slijtlagen en coördinatie gladheidsbestrijding. Ik houd van de hollandse wolkenluchten maar óók van de zon en heldere sterren hemel! (Op de locatie waar wij nu wonen hebben we geen last van openbare verlichting).
De extremen van deze laatste maanden heeft de belangstelling voor het weer aangewakkerd. Nu wat meer tijd hebbende om over het WWW te surfen, kwam ik in juli op O-O. Het is een leuke, gezellige site met veel informatie voor de leek. Daarom ben ik hier regelmatig om e.e.a. te bekijken en meer over het weer te leren!
Tot hoors!
Henk Rood, uit Schuinesloot!!
PS: Keek net nog even op de beschrijvingen van de medewerkers!
Geeft al goed de leuke sfeer aan op dit forum | Gewijzigd: 28 augustus 2010, 17:52 uur, door rood