Nu in Zwolle wonend, zie ik op de radar regelmatig een onweersbui van de veluwe richting Zwolle trekken en dan vlak voor Zwolle van richting veranderen, naar Kampen, en dan tussen Zwolle en Kampen de ijssel wel over te steken richting Hasselt en Zwartsluis.
Verrek je hebt gelijk
Nu in Zwolle wonend, zie ik op de radar regelmatig een onweersbui van de veluwe richting Zwolle trekken en dan vlak voor Zwolle van richting veranderen, naar Kampen, en dan tussen Zwolle en Kampen de ijssel wel over te steken richting Hasselt en Zwartsluis.
haha dank u, zelf ben ik ook een dalfsenaar, je hebt hier meermaals per jaar last van helaas..
als ik trouwens goed kijk, krijgt zwolle, dalfsen de volle laag van het groeiende buitje bij het ijsselmeer, ik heb mijn vingers gekruist | Gewijzigd: 28 augustus 2010, 14:04 uur, door rupsje5
als ik trouwens goed kijk, krijgt zwolle, dalfsen de volle laag van het groeiende buitje bij het ijsselmeer, ik heb mijn vingers gekruist
Heb ze ook al gekruist
Waar woon je in Zwolle als ik vragen mag?
Ook het geluk net als mij en Henk om op een flat te wonen?
Zo fijn met onweer
Waar woon je in Zwolle als ik vragen mag?
Ook het geluk net als mij en Henk om op een flat te wonen?
Zo fijn met onweer
nee, ik woon tussen zwolle en dalfsen in, het is gemeente dalfsen maar ik zeg altijd dat ik in zwolle woon , niemand kent dalfsen!, maar om even erop terug te komen, volgens mij gaan we mazzel krijgen als dat buitje daar even door gaat zetten, zou fijn zijn!!
maar helaas zie ik hem alweer afzwakken volgens mij, ik kan het fout hebben, maar volgens mij niet! | Gewijzigd: 28 augustus 2010, 14:11 uur, door rupsje5
Dus over een minuutje of 5 kunnen jullie wat zien
Zo, dit is het filmpje waar ik het over had
Onweer 28-8-10 | Gewijzigd: 28 augustus 2010, 14:21 uur, door moniquepeeters
maar helaas zie ik hem alweer afzwakken volgens mij, ik kan het fout hebben, maar volgens mij niet!
Tuurlijk ken ik Dalfsen!
Mijn broer woont er ook (tussen Zwolle en Dalfsen maar officieel Dalfsen)
Hessenweg...
On-topic: De fut is er al uit Nou maak je mij nie meer wijs dat het Ijsselmeer er niks mee te maken heeft.
KNMI DUIMZUIGERS
Mijn broer woont er ook (tussen Zwolle en Dalfsen maar officieel Dalfsen)
Hessenweg...
On-topic: De fut is er al uit Nou maak je mij nie meer wijs dat het Ijsselmeer er niks mee te maken heeft.
KNMI DUIMZUIGERS
mag ik vragen welk huisnummer?? , ik ben pizza bezorger bij ali baba, en ik moet vaak aan de hessenweg bezorgen
en indd, alle activiteit is er alweer uit
@ Rupsje5: PB
Hmm wou wat foto's er op gooien maar volgens mij werkt de upload functie nie hellemaal lekker op moment?
De uploadfunctie werkt perfect. Alleen juiste formaat om up te loaden is 1-1.5 mb
Je kan ook je foto's via Tinypic uploaden. Daar kan je de 'grote' versie opzetten en er naartoe linken vanuit hier. En een kleinere versie kan je dan gewoon hier in de layout neerzetten
Ik doe het wel zo, aangezien mijn camera 14MP heeft en dat veeeeel te groot is om hier direct te uploaden.
OT: Ik zie iets ten ZO van het IJsselmeer Maar Limburg krijgt niks meer zo te zien