De kaarten waren eindelijk weer eens goed aan te zien voor enige convectie, maar we moesten daarvoor wel een stukje rijden. We besluiten ons te bevinden in de omgeving van Münster. Het is bewolkt als we weg rijden maar als we Duitsland in rijden prikt de zon flink door de bewolking heen. De temperatuur + luchtvochtigheid schieten omhoog en we zien de eerste voortekenen van het naderende onweer verschijnen.
Voor het hele verslag klik http://meteoassen.nl/index.php?option=com_...&Itemid=118.
| Gewijzigd: 25 augustus 2010, 14:12 uur, door steyn95
Klopt, maar desondanks was het toch een aardig leuke chase hoor Met het filmen waren we telkens net te laat om te filmen, maar het zat er zeker in
Dat ook, en ik ben nog maar 15, en dan een juist plek uitzoeken, haha Best knap vindt ik zo
Het was idd leuk, maar ik wil het wat groter en heftiger zien..
En het filmpje is erg mooi geworden, bedankt Steyn! | Gewijzigd: 4 september 2010, 02:02 uur, door Youri_19
Het was idd leuk, maar ik wil het wat groter en heftiger zien..
En het filmpje is erg mooi geworden, bedankt Steyn!
Klopt Youri! Maar het is ook wel weer zo dat we het gebied nu een beetje kennen, zodat we het voor de tweede keer een beetje weten Misschien dat er voor dit jaar nog een leuke bui komt en anders volgend jaar beter!