Het was vandaag een dag totaal tegen mijn principe's in, ik had namelijk niet verwacht dat er onweer zou komen. Vooral omdat ik eerst uitgeslapen had en toen naar de ortho moest, waardoor ik ook geen tijd had om vandaag updates te kijken/lezen. x') Ok, snipperdagje voor de onweersgek mag wel eens. ;p Maar goed, nadat ik thuis gekomen had en lekker gegeten had ging ik MTV kijken, best saai eigenlijk, dus ik hugde vooral de kat die op schoot lag. Toen ving mijn 'sonar' het geluid van donder op, ik zette de tv zachter en spitste mijn oren, en jawel! Nadat ik de eerste (en zeker geen verkeerde) bliksem zag schoot ik overeind, pakte de kat weer (die was weggevlucht van mijn enthousiasme) en rende naar buiten. Helaas was 'la stortbui' al gearriveerd, ik heb een poging gedaan te kijken maar gaf de moed snel op.
Desondanks, ik was warempel niet alleen op stal en werd geraadpleegd als 'weerfanaat' hoe het er voor stond. Tja, wist ik veel? In hoog tempo mijn laptop gehaald en buienradar er maar bij gehaald, die mij vertelde dat het echt niet even een buitje was. Ik helemaal blij, jippie ja jee! Onweer onderweg, en zeker niet mis! De dag kon, op de Ortho na ;p niet stuk meer! De rest van de dag (vanaf 19.00 tot 22.00 ofzo) heb ik zitten kijken naar onweer (ook een kort filmpje) en foto's gemaakt.
Bedankt Jacq, die haalde me net op tijd uit de kantine (waar ik even zat te trivia-en xD) om de mooie wolken te laten zien die op de foto's hieronder te vinden zijn;
Panorama's; (Mobiel geschoten, dus is wat hobbelig. x'))
Klik 1 Klik 2 Klik 3
Foto's Met een mobiel geschoten, omdat ma met de camera zat. x')