tja het blijft een golfje en geen tsunami
hhahaha je moet de humor er in houden met dit barre weer
En hoe staan de nieuwste regenverwachtingen ervoor, voor Twente?
Het water zakt hier maar niet weg!
volgens nos t-t kan het zuiden en oosten nog wel e.e.a verwachten
Ik was net in een loods aan het trainen (voor het dansen) nou het ging zo hard dat we de muziek niet meer hoorde. Plat dak en hagel.
En er komt nog meer op ons af...
blijft maar komen!
hier potjandorie niets, beetje mot
Het zuidoosten ( hier ) heeft niet veel gehad. Het oosten ( noordoostelijk van Nijmegen/Arnhem ) had de hoofdprijs. En ik ben blij dat de meeste neerslag mijn regio goed heeft ontweken, en vanavond/vannacht lijkt het meeste wederom langs te trekken, en dit keer vind ik dat helemaal niet erg.
Op Schiphol stonden de platformmedewerkers op een gegeven moment tot aan de enkels in het water.... dat zegt genoeg, en ik zie op de radar dat er nog veel meer aankomt voor de ZO-lijke helft.. :S
Hier waar ik woon hebben we geen dijken die kunnen doorbreken en we liggen een stuk boven zeeniveau.
Alleen stom dat ze een paar jaar geleden de beken krom gelegd hebben (waren ooit recht) zodat het water langer in het gebied zou blijven staan.
Maar ik heb geen kelder, dus die zal niet onderlopen
Ben toevallig net bij de ijssel geweest. Tot nu niet heel heftig, het staat maar een klein beetje hoger dan normaal.
Ik denk dat rijkswaterstaat wel dagelijks kontact heeft met meteologische diensten in Nederland en buitenland, en dat rijkswaterstaat wel meer water richting ijsselmeer, waddenzee en of noordzee loost als er zoals de afgelopen 24 uur veel of extreem veel regen verwacht word.