Toch deze 2 plaatjes, nouja frames uit een filmpje geknipt, kunnen maken
Het filmpje zelf is de moeite niet waard, 2x een CG de rest CC over bijna 6 minuten.. heb alleen de CG eruit geknipt.
De kwaliteit van alles is niet zo heel denderend, aangezien het met mobiele telefoon is gemaakt, en met inzoomen werd het soms ook een stuk minder, maar anders kon je alsnog niets zien. Ik heb iig mijn best gedaan om ze er zo mooi mogelijk uit te laten komen .
De eerste foto waren 3 CG inslagen op de foto elk ong. een halve cm van elkaar af, maar de overige 2 vielen net buiten het frame. Je ziet in 't midden nog net de 2e uit de wolk komen.
Ook nog wat foto's van wat later een enorm aambeeld werd, maar toen was 't te donker om te fotograferen, de ontladingen verlichtten het geheel wel mooi
3 dagen later richting de zonsondergang nog deze:
En dan nog dit rare ding, was eerst een enorm opbollende bloemkoolwolk maar werd blijkbaar van onder "afgesneden" en verwaaide helemaal.
En dan nog lenticularis
| Gewijzigd: 23 augustus 2010, 17:05 uur, door vossejongk
ik was er 3 weken en heb 0 keer onweer gehad
Het zuiden, midden en zuidoosten van FR staat dacht ik wel aardig bekend voor vaak zwaar onweer in de zomermaanden ?
Raar dat je niks hebt gehad :/
Raar dat je niks hebt gehad :/
ik ben 3 weken op rond reis geweest, laatste week was ardeche, daarvoor was ik bij st tropex en castellane (verdon) en bij alpe d'huez
maar heb nergens onweer gehad =[
wel bij ardeche 1 keer weerlicht uit t andere dal
Marcel