Ik heb tegen mezelf gezegd, als ik een onweersbui meemaak op vakantie, maak ik er foto's van en plaats ze op O-O, dus bij deze...
Het was al de hele dag bezig met onweren, veel ontladingen gezien boven de zee, prachtig gezicht.. helaas geen foto's van kunnen nemen, de rest wilden gauw naar het appartement voordat echt de hel losbrak..
Tegen de middaguren zagen we dit op ons afkomen..
:P
Eenmaal toen we gelukkig net op tijd in het appartement terug waren, brak inderdaad de hel los, donderklappen en flitsen waar je U tegen zegt..en regen viel met bakken uit de lucht
Oke, groetjes!
Prachtige platen en filmpjes!!
Een onvervalste shelf.
Er werd een tijdje geleden al eens hier op 't forum melding gemaakt over noodweer in Kroatië, o.a. werden er foto's getoond van een enorme waterhoos, ik meen in de buurt van Porec.
Verder wel een leuke vakantie gehad?
Een onvervalste shelf.
Er werd een tijdje geleden al eens hier op 't forum melding gemaakt over noodweer in Kroatië, o.a. werden er foto's getoond van een enorme waterhoos, ik meen in de buurt van Porec.
Verder wel een leuke vakantie gehad?
Bedankt voor je reactie Marcel!
Klopt inderdaad, voordat ik op vakantie ging heb ik dat topic ook nog gelezen.
In Porec ben zijn we alleen heen geweest met de bus om mensen op te pikken voor de uitstapjes en dergelijke..
Dat zijn dus jongerenreizen!
We hebben prachtig weer gehad de rest van de dagen, +- 30 graden.. soms steeg de warmte wel even naar mijn kop.
Toen we even met een boot de zee op gingen, werd het een beetje 'woest'.. we hadden vrij sterke wind, en de boot schommelde heen en weer! (Hier heb ik tevens ook een filmpje van!)
Helaas heb ik geen waterhoos gezien, ik heb hier tevens op deze dag wel mijn ogen naar uitgekeken.. maar helaas geen gespot !
Nja, ik kan ook niet alles hebben natuurlijk! Deze mooie shelf was al super om te zien!
volgens mij was ik daar 3 jaar geleden ook
Sol Stella Maris, en we zaten in een appartement
Camping lag er tegenover!