Gelukkig fietste ik niet alleen, want ok mijn camera was mee, welke vandaag weer extra veel zin had om wat foto's te maken. Laten we niet beginnen bij het begin, want echt interessant is mijn huis niet. Dus voila, net buiten Zelhem:
Tractor..
Eenzame boom langs minstens zo eenzame weg.
Na wat fietsers met hun begrenzer op 5km/h te hebben ingehaald, aangekomen bij:
Havezathe Hagen in Doetinchem
Meerkoet langs een rivier. Zo'n ding kunnen ze hier beter Rivierkoet noemen natuurlijk.
Sail-in 2010 te Laag Keppel
Ondertussen had ik de vaart er flink inzitten, gezien ik een man had ingehaald met behoorlijk tempo, en ik altijd zo iemand ben die zich niet wil laten inhalen door mensen wie ik ingehaald heb... Anders is dat inhalen zo nutteloos namelijk.
Kasteel Keppel(Foto 14-08-2010)
Imposante skyline Laag-Keppel
Moge duidelijk zijn..
Ondertussen had de inhaalman me weer ingehaald, en keek me op een manier aan van: Ik heb je ingehaald!.. goh. Kon het nog erger? Ja! een Streetview auto:s Gelukkig een 100 meter verderop, dus ik word in ieder geval niet geblurred.
Tocht maar weer voortgezet naar:
Doesburg
Welbekende Waag + stadhuis
Koeien, Gras, Paaltjes en... Drempt.
Steenderen.
Skyline van de hoofdstad van onze gemeente
Bronkhorst dus.
Veerpont
Het bruisende stadshart van Bronkhorst.
Hierna weinig zin meer aan foto's, maar des te meer aan drinken. Het idee geen geld in de portomonee te hebben maar toch geld in de portomonee te hebben(:s)+ het vergeten van drinken, is vrij vervelend. Hier begon de survival, dé zoektocht naar drinken, de tocht naar verlossing. Het leek een lange lijdensweg te worden. Het duurde seconden, minuten, uren.. Tot daar de kerktoren van Hengelo(gld) opdoemde, en ik spontaan weer geld in de portomonee had. Op naar de super. Weg super, pand leeg, nergens geen super. Bekend in Hengelo? nee. Zoeken naar een super in Hengelo? Not done! Oplossing? Ja!
Proberen met je laatste krachten door de woestenij naar Zelhem te fietsen. In de verte! ja! een pomp met gratis drinken... Nope, Fata morgana... Achter die bomen dan? Nee, niks.
Na 6 slopende kilometers was daar dan eindelijk de verlossing, Snackbar de Smulhoek met altijd vriendelijke Hassan die dan toevallig ook nog wat te drinken heeft. Aaahhh! Proost!
Grtz. Erwin | Gewijzigd: 21 augustus 2010, 19:20 uur, door Erwin(Zelhem, Gld)
Jij hebt toch pas ook een foto-serie hier geplaatst nav een fietstocht? Of heb ik het mis? En was dat hier in de buurt, waar je nu bent geweest? Het komt me zo bekend voor sommige plaatjes, met name die van het water en de bootjes. | Gewijzigd: 21 augustus 2010, 21:13 uur, door Tyshane
Ja klopt. Laatst heb ik een serietje geplaatst wat De Achterhoek heette. Ik heb toen maar een klein stukje langs dat water afgelegd. Gisteren heb ik hem helemaal uitgefietst tot Doesburg.
Grt.