Heb alleen geen klap onweer gehoord
| Gewijzigd: 23 augustus 2010, 14:43 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Achteraf zeggen van dat je gelijk hebt is altijd vele malen makkelijker dan dat je met goede onderbouwde kaarten cq tekst komt. Iedereen kan zeggen dat er niets komt of wel iets komt. Wat moeten wij in het vervolg doen? Als het gehele land onstabiele atmosfeer heeft en ook in het gehele land kans is op onweer mede doordat er een jet boven ons land ligt en dan maar niet gesproken over de DLS en de SRH waardes. Moeten wij die waardes negeren en zeggen dat er niets komt? Dan hebben we achteraf weer mensen die zeggen van "zie je nu wel...."
Zeer vreemd kwam net een plens bui hier over heen en buienradar gaaf aan dat er onweer inzat
Heb alleen geen klap onweer gehoord
ehhhhhh.........daar ligt musselkanaal toch ook niet?, das toch te ver naar onder ,het onweer op het plaatje zit onder in drente tegen overijssel aan!
Ja weet ik
had plaatje iets te vroeg genomen, maar die bui zat wel onweer in of ik heb er een staartje van die bui mee gekregen.
toch vreemd dat ik zelfs geen klap heb gehoord (zelfs geen beetje gerommel)
| Gewijzigd: 23 augustus 2010, 15:13 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
had plaatje iets te vroeg genomen, maar die bui zat wel onweer in of ik heb er een staartje van die bui mee gekregen.
toch vreemd dat ik zelfs geen klap heb gehoord (zelfs geen beetje gerommel)
oke, hier zo te zien ook onweer gehad,maar........ook niks van gehoord en gezien raar he!
toch rond een uur of half 2 behoorlijk noodweer hier...harde wind en regen...moest even aan die maandag 12? juli denken vooral omdat ik nu weer op dezelfde plek was. Maar zo bont was het nu niet, ging minder hard maar nog wel gaaf.
Verder geen klap onweer, en gewoon veel regen en heel harde wind. Herfst!
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
sorry kwam spoedje tussendoor ik ben wel ff wezen kijken maar was niet veel bijzonders
als er in de herfst of winter nog is een goeie storm komt dan hoor je dr wel meer van
Het was niet bedoeld als een verwijt aan jou (oeff, had me dat niet gerealisaeerd dat dit zo zou kunnen uitpakken). Ik heb het grootste respect voor alles wat je doet. Alleen, los van de kaarten - zeg maar door intuitie - voorvoelde ik dat het anders zou gaan lopen. Dat kun je me toch niet verwijten. Nogmaals, alle respect, zie datgene wat jij doet aub los van wat mijn water zegt.
idd......