Ik ga er dan ook vanuit dat er niet veel bijzonders zal gaan gebeuren in deze regio.
De meeste kansen liggen toch weer weggelegd voor het zuid-oosten en het midden.
Ik denk dat de noordzee teveel invloed heeft op het ontstaan van onweer aan de kustprovincies en daardoor de meeste zwaardere complexen te vinden zijn in het binnenland.
Nou hoop toch nog op een verandering van weer...want tot nu toe is het alleen zwaar bewolkt met zo'n 23 graden.
Af en toe een heel licht miezer buitje, maar dan heb je het ook gehad.
Veel plezier gewenst aan een ieder die meer landinwaards woont.
Ik zit hier ook al bijna in Drenthe , dus gewoon geel
Staat veel mooier dan groen | Gewijzigd: 22 augustus 2010, 14:17 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Geldig: maandag 23 augustus 2010 vanaf ca 12 uur gedurende ca 5 uur
dus das pas voor morgen
Groen voor Drenthe vandaag
Bron: knmi.nl | Gewijzigd: 22 augustus 2010, 14:17 uur, door dv_chaser
dus das pas voor morgen
Groen voor Drenthe vandaag
Bron: knmi.nl
Eerlijk gezegd ben ik niet zo pro knmi. Vind ze niet echt betrouwbaar. Maar dat kan aan mij liggen, hier is het nu gaan miezeren. Sneu voor de boeren die hier achter ons al vanaf vrijdagmiddag onafgebroken bezig zijn om het graan nog binnen te krijgen......hoop dat het nog even droog genoeg blijft om het af te maken.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Het is zwoel, maar tamelijk bewolkt. Vanuit het zuidwesten trekken er regen- en onweersbuien het land binnen, terwijl er ook een paar boven ons land zullen ontstaan. Aan zee is het rond 20 graden, in Limburg lokaal 26 graden. De wind is matig en ZW.
De buien trekken later vanavond weg en vannacht is het een tijdlang droog.
Sorry als ik mensen teleurstel.
plaatje
jou plaatje klopt niet helemaal.
ze zeggen vanuit het zuidwesten trekken er onweersbuien het land binnen maar jij heeft grotendeels het westen groen....
of laat ik zeggen zuidwesten groen.
weather without storms is no weather at all.