Ja fijn , volgens dit kaartje zeeland alleen wind......hebben we hier altijd wel. Haha!
Ga onweer afwachten, maar reken op niks
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Krijg ik hier wat jij eerst krijgt of zit je meer aan de kant van brabant en limburg?
Ik zit ongeveer waar de -7 staat op het kaartje van Jan. http://maps.google.be/maps?q=Koningshooikt...ved=0CBcQ8gEwAA
| Gewijzigd: 22 augustus 2010, 09:53 uur, door Pascalll
Komende uren neemt de bewolking geleidelijk verder toe en gaat het, vooral in de noordwestelijke helft, af en toe regenen. Met name in het zuidoosten vallen er in de middag en avond enkele regen- en onweersbuien met kans op hagel en windstoten. De wind is matig uit west tot zuidwestelijke richting. De temperatuur loopt uiteen van 20 graden in het noordwesten tot rond 25 graden in het zuidoosten.
Ik geloof het dus niet meer.
Komende uren neemt de bewolking geleidelijk verder toe en gaat het, vooral in de noordwestelijke helft, af en toe regenen. Met name in het zuidoosten vallen er in de middag en avond enkele regen- en onweersbuien met kans op hagel en windstoten. De wind is matig uit west tot zuidwestelijke richting. De temperatuur loopt uiteen van 20 graden in het noordwesten tot rond 25 graden in het zuidoosten.
Ik geloof het dus niet meer.
das het knmi weer daar klopt nooit wat van
op de wadden eilanden heeft het al ge onweert
Neen. Daar klopt niks van