we zullen de kaarten afwachten: (het kan nog)
idd, er zijn nog een paar runs te gaan
Bron: http://dutch-moments.blogspot.com/
Daar heb ik geen problemen mee, ik zit tussen de gele streep en de rode | Gewijzigd: 21 augustus 2010, 19:09 uur, door onweeer
Ik zit precies op de oranje streep, als je goed naar het plaatje kijkt zie je me zwaaien! | Gewijzigd: 21 augustus 2010, 19:31 uur, door Tyshane
Naar mijn idee zullen de volgende runs nog negatiever worden ......
Erg afhankelijk hoe de golf zich gaat gedragen maar toch....
Stukje Guidance modelbeoordeling voor Nederland knmi (laatste run)
ECMWF en Hirlam komen aardig overeen en worden aangehouden. Hirlam laat
deze run het buiencomplex vanuit Frankrijk wat verder zuidoostelijk,
mogelijk wordt Zuid-Limburg aangedaan.
ECMWF laat het complex wat verder naar het noorden komen. | Gewijzigd: 21 augustus 2010, 19:45 uur, door Jo Capelle
Oja ik woon in Hengelo overijssel, in het rood, krijgen we weer zoiets als 12 juli . Nou dan wordt het weer prijs schieten met mijn fotocamera, en ook maar even de camcorder opladen!!!
ik zit zowiezo in de oranje lijn ik hoop wat moois te zien
Zou er dan ook voor mij een tornado-kans inzitten?
Er staat: Low Risk.
Dus ja je hebt een tornado-kans. Maar die kans is laag
Een kwestie van legende kijken
Dus ja je hebt een tornado-kans. Maar die kans is laag
Een kwestie van legende kijken
Ja, ik keek in de legende
Hopelijk zie ik toch iets ook al is het 'low risk', want ik heb deze zomer
nog maar 1x een fatsoenlijk onweer gehad
Hoog tijd voor iets spanneds dus wat onweer betreft
Hey michel ,
Knmi geeft na mijn idee altijd de kans pas laat aan , Dit komt (denk ik ) door het niet zaaien van paniek en of het fout hebben van de voorspelling .
Grtz Steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Knmi geeft na mijn idee altijd de kans pas laat aan , Dit komt (denk ik ) door het niet zaaien van paniek en of het fout hebben van de voorspelling .
Grtz Steven
KNMI komt altijd een kwartier van te voren of als het al te laat is met een melding
Ik denk dat als je deze site volgt en dan met name dit topic dat je antwoord krijgt op je vragen. Er komen regelmatig updates en nieuwe kaartjes. Verder natuurlijk een stukje geduld en het nowcasten kan ook al bijna aanvangen. | Gewijzigd: 21 augustus 2010, 21:03 uur, door Tyshane