Of niet,heb je kans dat het koufront alsnog de convectie op grondhoogte verstoord
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Hopen dat daar de komende dagen verandering in gaat komen
Nou wil ik niet heel negatief overkomen maar wij hebben hier in het oosten toch vrij weinig echt mooi onweer gehad, nooit echt heel heftig, 1x ging het langs ommen, toen kon ik buiten staan en heb ik iets van 5cg's gezien, maar voor de rest vrij weinig echt heftig onweer hoor.
Ontopic: Hopen dat de kaarten nog iets mooier worden en dat we zaterdag of zondag nacht een hele mooie avond/nacht gaan beleven
Ontopic: Hopen dat de kaarten nog iets mooier worden en dat we zaterdag of zondag nacht een hele mooie avond/nacht gaan beleven
10 Juli was 1 grote lichtshow in het oosten en perfect voor onweerfotografie. Ik zat toen in Enschede en heb vanaf 22:30 genoten van de lichtshow en later die nacht zelfs een bui erg dichtbij gehad met inslagen om de hoek.. Die verdere week was in het oosten ook lekker noodweer soms..
daarna 's avonds mag het hevigste onweer van de zomer komen
het ideale scenario zou zijn zoals op 14 juli: eerst stralend weer, 31° en in de late namiddag een pracht van een shelfcloud en een ware hoosbui ! | Gewijzigd: 19 augustus 2010, 23:44 uur, door jones
Misschien ook omdat ik meer richting het midden woon, maar bij ons thuis hebben we gewoon vrij weinig onweer gehad, niets aan te doen, dat het in enschede wel mooi was hoeft nog niet te betekenen dat het bij dalfsen ook mooi is
---
On-topic, kaartjes gaan weer lekker op en neer. nou ja, het weekend staat bijna voor de deur dus wordt wel spannend nu.
awel dat vind ik nu het perfecte antwoord daar op meen je da nu onder een steen geleefd heb respect voor ieders mening zo niet schrijf dan niks op jan zeg het zelf alleen on topic houde doe da dan !!!!!
Juist meer naar het midden zat je toen goed Maar misschien ben jij minder snel tevreden dan ik, ieder zijn mening.
succes met chasen allemaal